فناورانه بر خواب کودک خود نظارت کنید


صهبا ملک
 خبر‌نگار‌
نگهداری از نوزاد کار چندان راحتی نیست و گاه برخی والدین نگران وضعیت فرزندشان در هنگام خواب هستند. تاکنون ابزارهای فناورانه گوناگونی طراحی و تولید شده تا این دغدغه برطرف شود و والدین بتوانند بر نفس کشیدن نوزادشان هنگام خواب نظارت داشته باشند، اما می‌توان گفت که Miku Pro Smart Baby بهترین ابزار دیجیتال در این زمینه به‌شمار می‌رود.
این وسیله دیجیتال بدون اینکه هیچ سنسور یا چسبی به بدن نوزاد بچسبد یا هیچ گونه سیمی در تخت نوزاد مشاهده شود می‌تواند هرگونه اتفاق عجیب، اختلال در تنفس، تغییر الگوی خواب یا سرماخوردگی و آلوده شدن به ویروس را از طریق یک اپ به والدین اطلاع بدهد.
Miku Pro دارای قابلیت‌های متعددی ازجمله SensorFusion است که از پردازشگر 8 هسته‌ای برای ارسال بلافاصله اطلاعات مربوط به تنفس، آنالیز خواب، ویدئوی 1080p HD استفاده می‌کند. سنسورهای اضافه این ابزار نیز می‌توانند دما، رطوبت، سطح نور و میزان صدا را در اتاق کودک مورد بررسی قرار دهند. این ابزار به‌دلیل داشتن زاویه دید 140 درجه می‌تواند بخش عمده‌ای از اتاق را زیر پوشش نظارتی خود قرار دهد و همچنین والدین می‌توانند با زوم کردن فیلم، کودک خود را از فاصله‌ای نزدیک‌تر ببینند حتی اگر این نظارت از راه دور انجام شود. این ابزار را می‌توان برای کودکان تا 12 سال مورد استفاده قرار داد چراکه به نوعی با رشد کودک شما از نظر تعداد سنسورها و...  به‌ روز می‌شود و می‌تواند بر سلامت کودک نظارت داشته باشد.
هرچند هیچ وسیله‌ای نمی‌تواند جایگزین مادر و مهر وی شود ولی Miku Pro پس از 5 هزار ساعت مطالعات تحقیقاتی پزشکی طراحی و ساخته شده و می‌تواند بخوبی به وظیفه خود عمل کند. هم‌اکنون این ابزار دیجیتال از وب سایت Mikucare.com با بهای 399 دلار قابل خرید است و بزودی در سایر فروشگاه‌ها ازجمله آمازون نیز عرضه می شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7616/9/575784/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها