اخبــــار



سارا بهمنیار المپیکی جدید کاراته

روز نخست مسابقات کاراته وان لیسبون ۲۰۲۱ برگزار شد و سارا بهمنیار نماینده کاراته کشورمان در وزن ۵۰- جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به‌دست آورد. بهمنیار در دور اول برابر مورالس از اسپانیا به برتری 3-1 دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه 2-1 برابر جونا تسوکی از فیلیپین شکست خورد اما با راهیابی این کاراته کا به فینال وزن ۵۰- در جدول شانس مجدد قرار گرفت. نماینده کاراته کشورمان در جدول شانس مجدد مقابل کالگو از کلمبیا به برتری 4-1 دست یافت تا در دور بعدی با کاراته کایی از مصر روبه‌رو شود. او در این مبارزه نیز حریفش را 2-0 شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد تا برابر الکساندرا ریچی از فرانسه روی تاتامی برود. دیدارهای رده‌بندی و فینال روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

طارمی گل زد، پنالتی گرفت و پاس گل داد

پورتو بامداد دیروز و در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال، مقابل فامالیکائو به برتری 3 - 2 رسید. در این مسابقه مهدی طارمی برای پورتو از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و توانست آماری درخشان به ثبت رساند. او در این بازی هم پنالتی گرفت، هم گل زد و هم پاس گل زیبایی داد. ستاره ایرانی در 4 نبرد هوایی پیروز شد، یک بار توپ را از حریف گرفت، 45 بار توپ را لمس کرد و توانست 3 پاس کلیدی نیز به ثبت رساند. صحت پاس او 65 درصد بود که آمار خوبی محسوب می‌شود. طارمی که از سوی لیگ پرتغال جایزه بهترین بازیکن زمین را به‌دست آورد، از سوی سایت هواسکورد انگلیس نمره بالای 8.7 را گرفت و بهترین بازیکن شد. او از سایت تحلیلی ورزش پرتغال به‌نام گل پوینت نیز مورد تمجید قرار گرفت و با نمره 7.4 بهترین بازیکن میدان نام گرفت.

ارسال لایحه دفاعیه پرسپولیس درباره شکایت گوا

پس از شکایت رسمی باشگاه گوا از پرسپولیس به خاطر انتشار پست حاشیه ساز در صفحه رسمی سرخ‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا از پرسپولیس خواسته بود لایحه دفاعیه خود را ارائه کند. در همین باره یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کرد که این باشگاه لایحه دفاعیه خود را همراه با مستندات کافی به AFC ارسال کرده است. پرسپولیسی‌ها علاوه بر پیگیری حقوقی موضوع، در صدد این هستند مسأله را با مذاکره حل کنند.

خطاهای تیم پزشکی مارادونا محرز شد

هیأت پزشکی تعیین شده برای مرگ دیگو مارادونا گزارش خود را درباره مرگ این اسطوره اعلام کرد. به‌گزارش رویترز، یک هیأت پزشکی تعیین شده برای تحقیق در مورد مرگ دیگو مارادونا به این نتیجه رسیده است که تیم پزشکی این ستاره فوتبال خوب عمل نکرده است. در گزارش هیأت پزشکی آمده: «اقدامات تیم بهداشتی مسئول درمان دیگو آرماندو مارادونا ناکافی و سهل‌انگارانه بوده است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7618/14/575958/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها