چگونه وب کم و دوربین مدار بسته را مدیریت کنیم



WebcamSurveyor نرم افزاری کاربردی برای ضبط ویدیو از وب کم و به نوعی تبدیل آن به دوربین مدار بسته است.
این نرم افزار می‌تواند ویدیوهای در حال پخش از وب کم‌ها را ضبط کرده و به شما تحویل دهد. همچنین می‌تواند چندین عکس حاصل از وب کم‌ها را ضبط کند و پشت سر هم قرار دهد و یک ویدیو برای شما بسازد.
یکی از قابلیت‌های این نرم افزار، تأخیر در گرفتن عکس هاست. شما می‌توانید با تأخیر زمانی یک ثانیه یا تأخیر زمانی یک ساعته، عکس‌های خود را ذخیره کنید و به ساخت ویدیو بپردازید؛ از مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم افزار، قابلیت تشخیص حرکت است که شما می‌توانید تنها تصاویری  را که در آنها حرکتی دیده شده  ذخیره کنید. این قابلیت به شما امکان صرفه‌جویی در مصرف هارد دیسک و زمان را می‌دهد ،پس می‌توانید فقط تصاویری  را که در آنها تغییر مکان بوده  ضبط کنید. این نرم افزار همچنین قابلیت فشرده‌سازی ویدیوها را دارد و شما می‌توانید ویدیوی خود را به فرمت‌های DivX, Mpeg4, Mjpeg ذخیره کنید.به‌طور کلی از امکانات نرم افزار WebcamSurveyor می‌توان به قابلیت ضبط ویدیو به همراه صدا و همچنین گرفتن عکس‌های متوالی برای ساخت ویدیو اشاره کرد. قابلیت ضبط فریم‌هایی که در آنها حرکتی دیده شده و ضبط نکردن فریم‌های ثابت و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل اگر حرکتی در تصویر دیده شد، از ویژگی‌های دیگر این نرم افزار به شمار می‌رود.
این نرم افزار قابلیت‌های دیگری  هم دارد که از آنها می‌توان به‌ ویژگی آپلود فایل‌های ضبط شده توسط FTPاشاره کرد. امنیت در برنامه هم با کارهایی مانند مخفی کردن آن  یا محافظت توسط پسورد انجام می‌گیرد و اجرای همزمان با شروع ویندوز از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است، اگر شما هم علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وبسایت P30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7621/13/576296/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها