اخبـــــــار



فرار والدین نوزاد 3 روزه از بیمارستان

گروه حوادث / تحقیقات برای شناسایی والدین نوزاد سه روزه‌ای که به علت عفونت بند ناف در بیمارستان جان باخته است، به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار حوادث« ایران»، چند روز قبل نماینده حقوقی یکی از بیمارستان‌های تهران در تماس با بازپرس جنایی از مرگ نوزادی در بیمارستان خبر داد و  گفت: حدود یک ماه قبل نوزاد پسری را برای درمان به بیمارستان ما منتقل کردند.  نوزاد 3 روزه به تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری شد و پدر و مادرش نیز فرم پذیرش را پر کرده و آدرس محل سکونت‌شان را نوشتند. اما نوزاد با وجود تلاش‌های کادر درمان به علت عفونت بند ناف یک روز بعد فوت کرد و زمانی که کادر بیمارستان به سراغ خانواده او رفتند، مشخص شد که از پدر و مادر نوزاد خبری نیست.  بلافاصله با شماره تماس و آدرسی که در فرم پذیرش نوشته بودند، تماس گرفته و به آنجا مراجعه کردند اما دریافتند که هم شماره تماس و هم آدرس اشتباه است. به دنبال این تماس، تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد و باتوجه به آدرس جعلی خانواده، بیمارستان تحقیقات برای یافتن والدین نوزاد را ادامه داد اما با گذشت یک ماه از مرگ نوزاد هنوز موفق نشده‌اند خانواده او را پیدا کنند. این در حالی بود که در این یک ماه جسد نوزاد در سردخانه بیمارستان قرار داشت و کسی برای پرداخت هزینه درمان و دریافت جسد مراجعه نکرده است.
بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و همچنین دستور شناسایی والدین او را نیز صادر کرد.

دستگیری 31 تیرانداز در مراسم عزاداری

گروه حوادث /همزمان با دستگیری 9 متهم دیگر در پرونده تیراندازی در مراسم عزاداری روستای سویره شهرستان هندیجان تعداد دستگیر شدگان به 31 نفر رسید.
 سرهنگ «یدالله امیری» جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام این خبر بیان داشت: به‌دنبال اقدامات پلیس برای شناسایی ودستگیری عاملان تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی روستای سویره تاکنون ۳۱ نفر از این افراد دستگیر شده‌اند. مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی منسجم تعداد ۹ نفر دیگر از عاملان اصلی تیراندازی مراسم مزبور را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی عملیات‌های جداگانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر واز محل اختفای آنان تعداد ۸ قبضه انواع سلاح غیر مجاز کشف کردند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان بابیان اینکه در مجموع عملیات‌های انتظامی چند روز گذشته تعداد ۳۱ نفر از عاملان اصلی تیراندازی مراسم فاتحه خوانی دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: پلیس تا دستگیری آخرین نفر از افراد خاطی مراسم مذکور مصمم است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. تیراندازی چهار روز پیش برخی افراد در یک آیین تشییع در هندیجان در جنوب شرق خوزستان که بر اساس رسوم غلط طایفه‌ای صورت گرفت موجب رعب و وحشت اهالی شد.


2 قتل و یک خودکشی به خاطراختلاف مالی


گروه حوادث / اختلاف مالی دو برادر با صاحب یک ملک بر سر اجاره مغازه موبایل فروشی منجر به درگیری خونین و مرگ 2 برادر و صاحب مغازه شد.
به‌ گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بامداد دوشنبه 13 اردیبهشت خبر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر شیراز، به پلیس 110 اعلام شد و دقایقی بعد  مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند؛به محض ورود به محل درگیری مأموران جسد خونین مردی میانسال را در پاگرد راه پله طبقه اول ساختمان دیدند و در بررسی‌های بیشتر وقتی مأموران انتظامی وارد آپارتمان شدند، آثار درگیری و شکستن گلدان‌ها مشاهده و جسد دو نفر دیگر  کشف شد.
سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره گفت: با حضور عوامل اکیپ بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقاتی جامع انجام و در نهایت مشخص شد که دو برادر۲۳ و ۳۱ ساله بر سر اجاره یک مغازه فروش تلفن همراه، با فردی ۵۲ ساله، اختلاف داشتند و برای حل موضوع وی را به خانه خواهرشان دعوت کرده‌اند، اما به خاطر مسائل مالی با هم درگیر شدند.
وی در ادامه افزود: در این درگیری ابتدا صاحب ملک و برادر بزرگ‌تر یکدیگر را با چاقو مجروح کرده‌اند که در پی آن برادر بزرگ‌تر فوت کرده است. همین موضوع سبب شده تا برادر کوچک‌تر با اسلحه، صاحب ملک را که قصد فرار از خانه داشته در راه پله‌ها با شلیک گلوله از پا در آورد و بعد از دقایقی هم از شوک این اتفاق دست به خودکشی بزند و با گلوله‌ای خودش را نیز بکشد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7622/12/576394/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها