حضور کارشناسان بهداشتی در شعبه‌های اخذ رأی استان البرز




کرج - نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه ۱۳۵۴ شعبه اخذ رأی در البرز وجود دارد، افزود: در این دوره از انتخابات ۸۰ هزار نوجوان البرزی با رسیدن به سن قانونی، برای نخستین بار واجد شرایط رأی دادن هستند. عزیزاله شهبازی با اعلام اینکه استان البرز آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه است، افزود: همه امکانات و اقدامات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در البرز فراهم شده است.
به گزارش ایسنا، استاندار البرز افزود: دستگاه‌های مرتبط در امر انتخابات، پشتیبانی تأمین تجهیزات و امکانات در بخش‌های مختلف با همکاری و تعامل با دستگاه‌هایی که در امر انتخابات دخیل هستند برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری تلاش کنند. استاندار البرز گفت: خوشبختانه تعامل منطقی و مطلوبی بین عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در استان وجود دارد. وی با بیان اینکه ۱۳۵۴ شعبه اخذ رأی در البرز وجود دارد، افزود: همه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات تعیین شدند.
شهبازی تصریح کرد: آموزش ویژه اعضای شعب رأی‌گیری و نمایندگان فرمانداران و بخشداران نیز در حال انجام است. نماینده عالی دولت در استان افزود: با تأمین اعتبارات از سوی وزارت کشور تمام امکانات برای برگزاری انتخابات مهیاست.
شهبازی با بیان اینکه متأسفانه شرایط کرونا، دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی برای مردم ایجاد کرده است، افزود: تعداد شعب پیش‌بینی شده استان در انتخابات ۲۸ خرداد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دسترسی آسان مردم به صندوق‌های اخذ رأی، نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.  وی افزود: در هر ۵ شعبه اخذ رأی یک کارشناس بهداشت حضور می‌یابد و دست اندرکاران شعب اخذ رأی در انتخابات امسال همه شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت می‌کنند تا در شرایط شیوع ویروس کرونا، مردم دغدغه و نگرانی برای رأی دادن نداشته باشند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7651/9/579443/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها