خبـــــر



فرمانده ارتش: مشکلات کشور فقط با مشارکت حداکثری در انتخابات حل خواهد شد

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه انتخابات، فرصتی برای مشارکت مردم در سرنوشت کشور و حل مشکلات مردم است، گفت: مشکلات فقط با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه حل خواهد شد. به گزارش مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در همایش فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ با بیان اینکه انتخابات فرصت مناسبی برای حل مشکلات کشور و مردم است گفت: انتخابات حق طبیعی مردم است و مردم در قبال این حق مسئولیت دارند و باید از حق طبیعی خود استفاده و به مسئولیت خود عمل کنند. سرلشکر موسوی با بیان اینکه انتخابات موجب یأس هرچه بیشتر دشمن می‌شود و پیام روشن و مهمی برای دشمنان دارد تصریح کرد: از مدت‌ها پیش دشمنان با توطئه‌های رسانه‌ای تلاش کردند مردم را نسبت به آینده ناامید و القا کنند که حضور یا عدم حضور مردم در انتخابات هیچ تأثیری در سرنوشت‌شان ندارد، مطمئناً مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات، تو دهنی محکمی به دشمنان خواهند زد و ثابت خواهند کرد که حافظ آرمان شهدایی که خونشان را هدیه کردند، جانبازانی که سلامتی خود را نثار آن کردند و ایثارگرانی که از هیچ کوششی دریغ نکردند هستند.

برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورا‌ها
در 24 مرکز استان و 33 شهر کشور

 امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور با تشریح این موضوع که تمامی زیرساخت‌های فنی برای برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ماه سال‌جاری فراهم است، گفت: در این دوره از انتخابات در ۲۴ مرکز استان و ۳۳ شهر کشور انتخابات الکترونیک در حوزه شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، وی با حضور در برنامه زنده شبکه دو سیما با تشریح روند برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال‌جاری ضمن به نمایش گذاشتن دستگاه‌های الکترونیکی اخذ رأی و تشریح شیوه احراز هویت گفت: یکی از مسائل محوری در این دور از انتخابات، رأی‌گیری الکترونیکی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است. شجاعان تصریح کرد: رأی‌دهندگان به جای تعرفه کاغذی از کارت الکترونیکی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، استفاده خواهند کرد و رأی دهندگان باید کارت ملی و شناسنامه خود را هنگام رأی دادن به همراه داشته باشند.

معزی: اینک نه مذاکره جنایت است و نه توافق خیانت

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری نسبت به دیدگاه های متفاوت برخی نامزدها قبل وحین انتخابات واکنش نشان داد. علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏تعامل سازنده با جهان، شعار ‎روحانی در ۹۲ بود و ‎برجام، کارنامه‌اش در ۹۶. حالا اما تعامل سازنده با جهان، شعار رقیب او در ۹۲ است و دیگر رقیبش در ۹۶ هم از ‎برجام دفاع می‌کند. اینک که نه ‎مذاکره جنایت است و نه توافق خیانت، دریغ از آن همه هزینه به خاطر انزواجویی و مذاکره‌ستیزی دوستانشان.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7651/3/579494/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها