خواستگاری با آبمیوه مسموم



گروه حوادث/ مرد جوان سوار بر خودروهای مدل بالا به دختران پیشنهاد ازدواج می‌داد اما بعد از خوراندن آبمیوه مسموم و بیهوشی، طلاها و
پول هایشان را سرقت می‌کرد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل راننده‌های خودروهای عبوری در حاشیه بزرگراه کرج متوجه دختر جوانی شدند که بیهوش روی زمین افتاده بود. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و دختر جوان به بیمارستان منتقل شد.
او پس از بهبودی گفت: من در یک مطب زیبایی کار می‌کنم پس‌از اتمام کارم از مطب بیرون آمدم تا به خانه بروم. کنار خیابان به انتظار تاکسی بودم که خودروی بنزی مقابل پایم توقف کرد. با اصرار راننده سوار شدم او در مسیر کمی از خودش گفت و بعد هم شماره تلفنش را به من داد. بعد از آن شب چندین بار او را ملاقات کردم و هر بار با خودروی مدل بالایی به محل قرار می‌آمد و سرانجام به من پیشنهاد ازدواج داد. تا اینکه روز حادثه به بهانه خرید آبمیوه توقف کرد و بعد از اینکه من آبمیوه را خوردم بیهوش شدم. وقتی در بیمارستان به هوش آمدم متوجه شدم خواستگار قلابی در واقع سارق بوده و طلاها و پول‌هایی را که به‌همراه داشتم سرقت کرده و مرا در کنار بزرگراه رها کرده بود‌.
شکایت‌های مشابه
با شکایت دختر جوان پرونده‌ای در دادسرای ویژه سرقت تشکیل و تحقیقات برای دستگیری خواستگار قلابی آغاز شد. در ادامه تحقیقات کارآگاهان با سه شکایت مشابه دیگر نیز مواجه شدند.در هر سه پرونده پسری به‌نام پژمان سوار بر خودروهای مدل بالا از جمله بنز، هیوندا، پورشه و بی‌ام و، دخترانی را که در انتظار تاکسی بوده سوار کرده و با معرفی خود به‌عنوان تاجر، خلبان و ناخدای کشتی به آنها پیشنهاد ازدواج داده است.
اما مدتی پس از این دوستی، آنها را با خوراندن آبمیوه و بستنی مسموم بیهوش کرده و طلاها و وسایل با ارزش آنها را به سرقت برده است.
در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری خواستگار قلابی از سوی تیم تحقیق ادامه دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7652/12/579557/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها