اخبار



روابط عمومی شهرداری منطقه 11:
علت مرگ پسر 6 ساله در پارک رازی هنوز مشخص نیست

گروه حوادث/ روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران در واکنش به خبر فوت یک کودک در بوستان رازی علت فوت این کودک را نامشخص اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبری مبنی‌ بر مرگ کودک ۶ ساله در بوستان رازی تهران، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران، ضمن ابراز تسلیت به خانواده کودک و همدردی در این حادثه تلخ، اعلام کرد: شامگاه چهارشنبه ۱۹ خرداد متوجه خبر فوت کودکی ۶ ساله در ضلع غربی بوستان رازی به‌علت نامعلوم شدیم که بلافاصله پیگیری‌های مربوطه انجام شد. براساس این گزارش بازپرس شعبه ۴ دادسرای جنایی تهران با تعیین هیأت ۳ نفره کارشناسان دادگستری برای رسیدگی و اعلام نظر علت حادثه اقدام کرده است که قطعاً شهرداری منطقه ۱۱ تهران پس از اعلام نتیجه نهایی علت فوت توسط پزشکی قانونی ضمن اقدام قانونی و برخورد با مسببین این حادثه نتیجه را به شهروندان و رسانه‌ها اعلام می‌کند.

کشف شربت و داروی ترک اعتیاد از صندوق عقب پژو

گروه حوادث/ دو قاچاقچی که ۱۶ هزار و ۷۳۰ عدد قرص و ۲۲ لیتر و ۵۰۰ میلی لیتر شربت غیر مجاز در صندوق عقب خودروی پژو ۴۰۵ جاسازی کرده بودند با شلیک پلیس دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» روز یکشنبه مأموران گشت جاده‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ حین گشت در محور‌های مواصلاتی به تهران و کنترل خودرو‌های عبوری در حوالی پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف خودرو را اعلام کردند ،اما راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان‌های پلیسی از محل متواری شدند. سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در تشریح خبر گفت: خودروی متهمان در یک عملیات پلیسی پس از شلیک ۳ تیر هوایی متوقف و هر ۲ متهم دستگیر شدند. در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۱۶ هزار و ۷۳۰ عدد قرص و ۲۲ لیتر و ۵۰۰ میلی لیتر شربت غیر مجاز کشف شد.
در ادامه مشخص شد از این نوع دارو‌ها برای کنترل اعتیاد استفاده می‌شود، اما گاهی اوقات مصرف همین دارو‌ها هم به نوعی حکم ماده مخدر را پیدا کرده و مصرف کنندگان به آن اعتیاد پیدا می‌کنند.

دریافت 500 میلیارد ریال وام با مدارک جعلی

گروه حوادث/  مرد کلاهبردار با ارائه اسناد جعلی، ۵۰۰ میلیارد ریال وام بانکی دریافت کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، با شکایت یکی از بانک‌ها مبنی بر کلاهبرداری  یکی از مشتریان بانک و اخذ وام از شعبه بررسی موضوع دراختیار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت. در بررسی مدارک و مستندات بانکی مشخص شد که متهم با ارائه مدارک جعلی موفق به اخذ تسهیلات وام بانکی شده است، ولی به‌علت نپرداختن اقساط اداره حقوقی بانک متوجه جعلی بودن مدارک متهم شده است.
علی فرخ‌پور جانشین پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم در چندین بانک به همین شیوه کلاهبرداری و در مجموع ۵۰۰ میلیارد ریال از بانک‌های مختلف وام دریافت کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه متهم به پلیس آگاهی احضار و پیرامون موضوع تسهیلات غیرمجاز بانکی تحقیقات لازم انجام شد که درنهایت به جرم خود اعتراف کرد. متهم دستگیر شده با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7652/12/579560/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها