ردپای سارق سابقه‌دار در سرقت طلا



گروه حوادث/ مجرم سابقه‌دار که با همدستی دو نفر دیگر به خانه‌ای در تهران دستبرد زده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.
چندی قبل مردی با مراجعه به کلانتری 120 سیدخندان از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد و گفت: ساعت ۸ شب هجدهم اردیبهشت از خانه خارج و حدود یک ساعت بعد با تماس همسایگان از سرقت خانه‌ام  مطلع شدم. پس از بازگشت مشاهده کردم که سارق یا سارقان با تخریب توپی قفل در ورودی ساختمان و در واحد، وارد خانه‌ام شده‌اند و مقادیری طلا به ارزش تقریبی ۴۵ میلیون تومان را به سرقت برده‌اند.
سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل به محل سرقت اعزام و در بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته جغرافیای وقوع جرم مشخص شد دو نفر مرد پس از شناسایی واحد و اطمینان از نبود ساکنان، اقدام به تخریب در ورودی ساختمان کرده و مرتکب سرقت می‌شوند. در ادامه کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل رد پای یکی از مجرمان سابقه‌دار به اسم فریبرز را در سرقت اخیر کشف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با کشف هویت یکی از سارقان بلافاصله پرونده برای صدور دستورات قضایی به دادسرا ارسال و پس از اخذ مجوز قانونی، بررسی و پیگیری‌های ویژه اقدامات گسترده پلیسی برای دستگیری سارق آغاز شد. با وجود  جابه‌جایی‌های متعدد محل سکونت و مخفیگاه  فریبرز در نهایت  تحقیقات گسترده میدانی و پلیسی مثمرثمر واقع شده و متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از انجام تحقیقات فریبرز به جرم خود اعتراف و ارتکاب سرقت با همکاری همدستانش و سرکردگی فردی به نام سیاوش را قبول کرد که اقدامات لازم انجام و پرونده  به دادسرا ارسال و متهم با صدور قرار تأمین متناسب تحویل مراجع قضایی شد و پیگیری‌های ویژه برای جلب و دستگیری سایر اعضای باند به صورت جدی در دستور کار کارآگاهان قرار دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7652/12/579562/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها