دیگه چه خبر؟



پاسخ سایت تابناک به پیشنهاد انتخاباتی روزنامه کیهان

   خبر اول اینکه، سایت تابناک نزدیک به محسن رضایی نسبت به یادداشت روزنامه کیهان و پیشنهاد این روزنامه مبنی بر ضرورت کناره‌گیری نامزدهای موسوم به جبهه انقلاب به نفع یک نفر برای جلوگیری از افتادن اداره کشور به دست مسببان وضع موجود، واکنش نشان داده است.
در بخشی از یادداشت تابناک با تیتر «کناره‌گیری کاندیداهای جبهه انقلاب باید بر چه مبنایی صورت گیرد؟» آمده است: آیا صرف تغییر حاکمیت سیاسی در دولت از جناحی به جناح دیگر پیروزی جبهه انقلاب خواهد بود؟ آیا فقط اگر یک کاندیدای جبهه انقلاب پیروز انتخابات بشود ولی کارآمدی و ارتقای مدیریت صورت نگیرد، این برای انقلاب پیروزی خواهد بود؟ مسلماً که این طور نیست. طرفداران و تحلیلگران جبهه انقلاب آدرس اشتباهی ندهند، پیروزی جبهه انقلاب به صرف پیروزی در صبح روز بعد از انتخابات و منتخب شدن کاندیدای منتخب آنها اتفاق نمی‌افتد. پیروزی جبهه انقلاب با روی کار آمدن دولتی کارآمد، مدیر و دلسوز که بر فقر و فساد و تبعیض غلبه کند و آرامش و رفاه را در جامعه حاکم کند و دشمنان نظام و مردم را ناامید کند، تحقق می‌یابد و رسیدن به این مقصود با نتیجه‌گیری که آقای شریعتمداری در سرمقاله کیهان نموده ‌است، همخوانی ندارد. این یادداشت افزوده: برادر حسین! راه صحیح این نیست که ببینیم چه کسی در نظرسنجی‌ها آرای بیشتری دارد و بقیه به نفع او کنار بروند و این پیروزی جبهه انقلاب را تضمین می‌کند. طبیعی است که وقتی همه امکانات و تشکل‌ها و ساز و کار انتخاباتی جبهه انقلاب از یک کاندیدا حمایت می‌کند، رای او فعلاً در نظرسنجی‌ها بالاتر باشد؛ اما آیا این کارآمدی و مدیریت و چیدمان صحیح نیروهای انقلاب را هم تضمین می‌کند؟ مسلماً این طور نیست. چه بسا اگر همه این ابزار و حمایت‌ها از یکی دیگر از کاندیداهای پنجگانه جبهه انقلاب هم صورت می‌گرفت، همین اقبال برای او رقم می‌خورد و خواهد خورد.

نتانیاهو: در ایران جشن گرفته‌اند!

  دست آخر اینکه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که بیانگر عصبانیت او از پایان ریاستش بود، گفت: در ایران جشن گرفته‌اند اما من بزودی بازمی‌گردم! به گزارش نورنیوز، او در واکنش به رأی اعتماد کنست به کابینه جدید رژیم صهیونیستی گفت: امروز در ایران با دیدن کابینه ضعیف و سازشگری که در اسرائیل به روی کار آمده است و نخواهد توانست مانند من در برابر امریکا و جامعه بین‌المللی بایستد، جشن گرفته‌اند. نتانیاهو اضافه کرد که دوران قدرت نفتالی بنت که از دید وی بر اساس «اتحاد خائنانه» تشکیل شده است، بسیار کوتاه خواهد بود و حزب لیکود با قدرت باز خواهد گشت و او دوباره سکان را به دست خواهد گرفت. محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه  کشورمان نیز در واکنش به برکناری نتانیاهو در توئیتی نوشت: «پس از مدتی طولانی از جنگ و تجاوز علیه فلسطینی‌ها و تهدیدها علیه جمهوری اسلامی، ظالم سقوط می‌کند، غزه نشانه پیروزی را بلند می‌کند و ایران مسیر عزت را می‌‌پیماید. شاید کسی که بعد از او می‌آید، یاد بگیرد ساختاری که بر اساس تجاوز و اشغالگری باشد، چندان باقی نخواهد ماند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7652/3/579605/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها