اخبار




هشدار ایران به کانادا درباره سیاسی کردن موضوع هواپیمای اوکراینی

محسن بهاروند، معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه روز جمعه با شرکت در نشست ۲۲۳ شورای ایکائو دیدگاه‌ها و فعالیت‌های کشورمان را در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی تشریح کرد. به گزارش ایرنا، بهاروند در سخنرانی خود تصمیم دولت ایران را مبنی بر پرداخت غرامت به خانواده‌های جانباختگان مورد تأکید قرار داد و با تأکید بر توصیه‌های ایران در گزارش نهایی در خصوص هواپیمای اوکراینی و اعلام خرسندی از توجه ایکائو به آنها و تنظیم برنامه‌های کاری برای اجرایی کردن این توصیه‌ها، از هرگونه ابتکار یا برنامه‌ای برای ارتقای ایمنی هوانوردی بین‌المللی استقبال کرد.
بهاروند در پاسخ به اظهارات و مواضع سیاسی و غیرحرفه‌ای وزیر حمل‌ونقل دولت کانادا در این جلسه، نسبت به هرگونه سیاسی کردن موضوع هشدار داد و اعلام کرد که چنین اقداماتی با هر بهانه یا توجیهی، نه تنها هیچ کمکی به ارتقای ایمنی هوانوردی نمی‌کند، بلکه باعث انحراف از اهداف فنی ایکائو و حمل‌ونقل هوایی ایمن می‌شود. دور سوم مذاکرات ایران و اوکراین به ریاست «محسن بهاروند» معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و «یوگنی ینین» معاون وزیر خارجه اوکراین درباره ابعاد فنی و حقوقی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در ۱۲ و ۱۳ خرداد ماه در کی‌یف برگزار شد.

برنامه‌های حزب کارگزاران پس از شکست در انتخابات

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در پیامی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب بر گسترش فعالیت حزب کارگزاران و ارتباط بیشتر با مردم خبر داد. به گزارش ایلنا، در پیام مرعشی آمده است: ما زنده از آنیم که آرام نگیریم/ موجیم که آسودگی ما عدم ماست. ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، از امروز تلاش‌های خود برای تجدید سازمان، گسترش حزب و همکاری با همراهانمان در جبهه اصلاحات و از همه مهمتر تقویت رابطه با مردم را افزایش خواهیم داد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7656/3/579908/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها