باید بین کار فنی و حواشی یکی را انتخاب کند

مددی: مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد



فرهاد مجیدی شنبه یک‌بار دیگر به انتقاد از وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال پرداخت و تأکید کرد که احمد مددی مدیرعامل آبی‌ها عین خیالش نیست و فقط منتظر دستور بالادستی‌ها است. سرمربی استقلال خطاب به مدیرعامل این باشگاه گفت: «وقتی نمی‌توانید یا بلد نیستید، چرا صندلی مدیریت استقلال را رها نمی‌کنید؟» اما صحبت‌های تند مجیدی این‌بار با واکنش مددی مواجه شد و او گفت: «متأسفانه از سکوت و صبوری من سوءاستفاده شده است. از بی‌انصافی مجیدی تعجب می‌کنم. او باید بداند هیچ‌کس بزرگتر از استقلال نیست. من علی‌رغم اینکه آمدن گابریل پین به ایران در تضاد با قوانین داخلی است ولی با تمهیداتی تلاش کردم تا قرارداد سال بعد را برایش تنظیم کنیم. از بهترین وکلا جهت ویرایش این قرارداد استفاده کردم تا ماجرای ویلموتس‌ها تکرار نشود ولی زیر بار مسائل خلاف قانون مثل پرداخت مالیات از سوی باشگاه، حق ایجنت و... نمی‌روم.»
او ادامه داد: «رفتارهای مجیدی ناپایدار و بی‌ثبات است و باید این رویه اصلاح شود. مجیدی همه را مورد عتاب و توهین قرار می‌دهد؛ در حالی که در جایگاهی که قرار دارد، باید مراقب رفتارش باشد. مجیدی توهم توطئه را کنار بگذارد و فکر تیم باشد. با توهین و سفسطه به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهند و برای توجیه نتایج، راه دیگری غیر از توهین و تهمت را برگزیند.»
مددی یادآور شد: «من بدهی‌های سنگین دلاری به مربی و بازیکن خارجی مربوط به سال‌های گذشته و پرونده‌های قطعی شده فیفا را پرداخت کردم. پرونده‌هایی مثل شفر، جپاروف، پاختاکور، بودورف، بوایشتا، کولی و... که پنجره استقلال را باز نگه دارم. هرچند هم‌اکنون به‌خاطر بدهی به میلیچ پنجره ما بسته است ولی قطعاً تا زمان نقل و انتقالات مطالبات او را هم پرداخت خواهم کرد. در یک  سال و نیم گذشته جملگی کارگزاران باشگاه، استقلال را بدهکار و مقروض کرده و سهم استقلال از درآمدسازی صفر بوده اما الان کارگزاری داریم که درآمدزایی کرده است. ما دنبال درآمدهای پایدار هستیم و به دنبال ظاهرسازی و فریب هواداران نیستیم. من وارث ناکارآمدی‌ها و بدهی‌های گذشته هستم. چاه بدهی‌های استقلال، ویل و عمیق بوده و تنها حاصل بمب‌های مدیران گذشته، خرابی و ویرانی برای استقلال بوده است.»
مدیرعامل استقلال درباره پرداخت پول بازیکنان به این تیم هم توضیح داد: «مرادمند علاوه بر چک رضایتنامه که باید به شهرخودرو می‌داد، ۵۷ درصد از قراردادش را هم دریافت کرده است. مظاهری بدون احتساب رأی کمیته انضباطی باشگاه، بیش از ۵۵ درصد دریافتی از قراردادش داشته است. فرشید اسماعیلی فارغ از پولی که از مشاور هیأت مدیره پیش از فصل گرفته، ۳۷ درصد قراردادش را هم دریافت کرده و در صورت لزوم، لیست کامل رقم قرارداد و پرداختی به بازیکنان منتشر خواهد شد تا مردم و هواداران قضاوت کنند.»
او درباره قرارداد مدافع کروات استقلال هم چنین صحبت کرد: «میلیچ به همراه وکیلش قرارداد ترکمانچای را به استقلال پیشنهاد داده و قرارداد قبلی را به قرارداد پیشنهادیش ربط داده. شک ندارم چون دست به نوتیسش عالی است، اگر قراردادش امضا شود، خسارت میلیون دلاری برای استقلال رقم می‌خورد. زیر بار چنین چیزی نمی‌روم. حتی یکی از اعضای هیأت مدیره هم بر ترکمانچای بودن قرارداد پیشنهادی میلیچ صحه گذاشت. دلیل اصرار عده‌ای به تمدید قرارداد میلیچ، ناآگاه بودنشان است. اخیراً هم گفته‌اند که پول MRI این بازیکن را نداده‌ایم. خوب مگر فاکتوری ارائه دادید و پرداخت نکردیم؟مددی باز هم به سرمربی تیمش توصیه کرد: «مجیدی باید بین کار فنی و پرداختن به حواشی یکی را انتخاب کند. این رفتارها قطعاً به استقلال ضربه می‌زند. در این مدت صبوری کردم و در صورت ادامه این فضا، از طریق ابزارهای انضباطی باشگاه برخورد قانونی می‌کنم. نه من، بلکه هیچ مدیرعاملی تحمل سیاه‌نمایی شرایط از سوی مجموعه خودش را ندارد. روزی که مجیدی را به عنوان سرمربی با وجود مخالفت برخی‌ها انتخاب کردم، گفتم تا آخر حمایتش می‌کنم و در اتاق من همیشه به روی او باز است. مجیدی هر وقت بخواهد می‌توانیم باهم بنشینیم و با صحبت، سوءتفاهمات و مشکلات را برطرف کنیم. مطمئناً فضای اینستاگرام جای خوبی برای حل مشکلات نیست و اگر به حرف زدن باشد، من هم حرف برای گفتن زیاد دارم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7657/14/580057/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها