رئیس حوزه ریاست مجلس:

آمادگی مجلس برای همکاری گسترده با دولت آینده


بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگاران، به تبیین اهمیت حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم پرداخت.
به گزارش «ایران»، نگاهداری با اشاره به اینکه انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی در کشور و محل خنثی سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است، گفت: صاحبنظران، مسئولان و نامزدهای انتخابات حتماً از شرایط سختی که کشور با آن روبه‌‌رو است و چالش‌های مختلفی که در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد آگاه‌ بوده‌اند و با این آگاهی وارد میدان انتخابات شدند.
حقیقتاً این نامزدی اگر برای کسب رضای الهی بوده است، جهادی بزرگ و از خودگذشتگی بالایی است و رئیس جمهوری منتخب امروز بار سنگینی را بر دوش دارد.
او در ادامه گفت: همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و همه صاحبنظران و متخصصان باید دولت آینده را در ایجاد تحول در کشور و تغییر شرایط کمک نمایند و از امروز فضای رقابت را به فضای همراهی و کمک تبدیل نمایند زیرا که اگر دولت و رئیس جمهوری منتخب مردم در چهار سال آینده موفق عمل نماید، این موفقیت در نظر مردم، موفقیت کل نظام و مسئولان کشور خواهد بود و اگر ناموفق باشد، همه مسئولان کشور و نظام مورد سؤال و انتقاد قرار خواهند گرفت.
رئیس حوزه ریاست مجلس در پایان گفت: یقیناً مجلس یازدهم نیز به عنوان مجلس انقلابی، در کنار دولت انقلابی قرار دارد و آماده است با تعامل گسترده و سازنده با دولت سیزدهم، مسیر حل مشکلات کشور و بهبود بخشی به وضعیت معیشت مردم و اقتصاد کشور را بیش از پیش هموار نماید تا مردم بخوبی از همکاری و تعامل سازنده دو قوه مقننه و مجریه بهره‌مند گردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7657/2/580096/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها