دیگه چه خبر؟



توضیح دادستان اصفهان درباره مدعی امام زمان

   خبر اول اینکه، دادستان اصفهان دیروز در نشست خبری و در باره آخرین وضعیت پرونده فردی که ادعا می‌کرد امام زمان است، گفت: این فرد با قرار بازداشت موقت دستگیر و به زندان منتقل شد، اختلالات روانی و سابقه بستری در بیمارستان مدرس را دارد اما در نهایت منتظر اعلام نتایج پزشکی قانونی هستیم تا حکم نهایی درخصوص این فرد صادر شود. به گزارش خبرآنلاین، علی اصفهانی همچنین  درخصوص حوادث آبان ۹۸ نیز ابراز داشت: متأسفانه اتفاقات نامناسبی در این ایام پیش آمد، معترضان واقعی اتوبوس آتش نمی‌زنند، بانک را خراب نمی‌کنند بلکه معاندان این کار را انجام می‌دهند و با این افراد به صورت ویژه برخورد شد، برخی شهید تلقی شدند و برخی دیه دریافت کردند اما نمی‌توانیم آمار مرگ و میر را اعلام کنیم و چنانچه در سطح کشوری صلاح بدانند، اعلام خواهیم کرد.
وی درباره تشکیل پرونده برای معاونان راه و شهرسازی سابق استان اصفهان ابراز داشت: این پرونده مربوط به پروژه گل نرگس است، بازپرس در حال بررسی است، برخی از افراد با وثیقه آزاد هستند و پرونده همچنان در مرحله تحقیقات است.

مشارکت 100 درصدی در دو شهر کشور

  دست آخر اینکه، در حالی که بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 48.8 درصد بوده است، دو شهر در استان خراسان جنوبی مشارکت 100 درصدی داشته‌اند.
به گزارش برنا، ناصر خوش خبر، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این استان با مشارکت 74.2  درصدی بیشترین نرخ مشارکت در کشور را از آن خود کرده، گفت: در این دوره از انتخابات شهرستان طبس، سربیشه و خوسف بالاترین مشارکت را داشتند به گونه‌ای که مشارکت در سربیشه ۱۰۰.۷ درصد و طبس ۱۰۰.۲ درصد مشارکت و در خوسف مشارکت ۹۴.۸۱ درصد بوده است.وی با تأکید بر اینکه در شهرستان‌های خراسان‌ جنوبی از ۶۰ درصد تا ۱۰۰ درصد مشارکت داشته‌ایم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7657/3/580102/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها