سوژه



هفته های پایانی لیگ زیر نظر کمیته اخلاق
با توجه به هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ فوتبال، کمیته اخلاق با تشکیل کارگروهی از متخصصان و کارشناسان در حوزه فوتبال اعلام کرد که مسابقات را به دقت زیر نظر داشته و مستنداً به ماده ۳۲ آئین‌نامه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، هر شخص حقیقی یا حقوقی که با صدور بیانیه موجبات تشویش اذهان عمومی و خدشه‌دار کردن تصمیمات فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و عوامل برگزارکننده مسابقات را فراهم کند، ضمن تشکیل پرونده در این کمیته، وفق مقررات با قید فوریت با آنان برخورد خواهد شد.

سیستم رادیویی جدید  در دیدار فولاد - پرسپولیس
فولاد و پرسپولیس در حالی دیشب در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که باشگاه فولاد اخیراً اقدام به خرید سیستم رادیویی داوری به صورت اختصاصی کرده و قرار شده این سیستم در بازی دیشب رونمایی شود و داوران از آن استفاده کنند. این سیستم جدید در کونکا کاف، لیگ‌های امریکای جنوبی، امریکای شمالی، ژاپن و آسیای میانه بتازگی استفاده شده و هزار میلی آمپر توان بالاتری از سیستم‌های استفاده شده قبلی دارد. سیستم رادیویی جدید فولاد 5000 آمپر بوده که استفاده همزمان 8 یوزر را فراهم کرده است.

 سومی حسن تفتیان در مسابقات دوومیدانی فرانسه
حسن تفتیان، دونده دوهای سرعت ایران که اردوی تمرینی خود را در کشور فرانسه پشت سر می‌گذارد، در رقابت‌های بین‌المللی نانسی سوم شد. او حد نصاب ۱۰.۳۶ ثانیه را در ماده ۱۰۰ متر ثبت کرد. در این رقابت دونده‌ای از آفریقای جنوبی با ثبت زمان ۱۰.۱۴ ثانیه قهرمان شد. تفتیان خود را برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو آماده می‌کند و تاکنون در چند مسابقه تدارکاتی شرکت کرده ‌است. او طبق اعلام قبلی ۲۰ تیر به کشور برمی‌گردد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7671/14/581557/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها