نوید محمدزاده در مراسم اختتامیه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی:

دلی رأی دادیم


گروه فرهنگی/ آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد. در ابتدای این مراسم کیوان ساکت‌اف مجری برنامه با عذرخواهی از هنرمندان جوانی که به‌دلیل شرایط رعایت پروتکل‌های کرونا امکان میزبانی از آنها در سالن وجود نداشت، بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که این جشنواره بالاخره با یکسال تأخیر برگزار شد. ما می‌خواهیم پرچم تئاتر دانشگاهی ایران همچنان برفراز باشد.
مجتبی جدی، دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در این مراسم گفت: می‌دانم که دانشجویان برای رساندن کارهایشان به این جشنواره چقدر سختی کشیدند. در شرایط دشواری تمرین کردند و امیدوارم کم و کاستی‌ها را بر من ببخشند. همچنین از همه معاونان و هیأت‌های انتخاب و داوری، مدیران مراکز و سالن‌ها، مترجمان و ناشران همراه، بانک رفاه کارگران، نوید محمدزاده و هادی حجازی فر که بخشی از جوایز و کمک هزینه‌های جشنواره را تقبل کردند، تشکر کنم.
در اصلی‌ترین بخش این مراسم کیومرث مرادی، امیرحسین حریری، معصومه رحمانی، نوید محمدزاده و هادی حجازی فر برای اهدای جوایز رشته‌های مختلف این بخش به روی صحنه آمدند. نوید محمدزاده به‌عنوان یکی از داوران این بخش گفت: «ما در این رویداد دلی رأی دادیم و سعی کردیم نتایج بحق باشد. نه فریب شلوغ کاری را خوردیم نه این‌طور بود که ساده بودن برخی از کارها را نبینیم اما مهم این بود که دوره بیست و سوم با حضور تماشاگران برگزار شد و این مهم است.» هادی حجازی‌فر هم در سخنان کوتاهی گفت: «به جان فرزندم هامون که عزیزترین فرد زندگی من است، قسم می‌خورم که ما ساعت‌ها تا صبح با یکدیگر برای داشتن انتخاب‌های خوب و عادلانه بحث و بررسی کردیم. طبعاً نظرمان مبرا از اشتباه هم نیست اما این نتیجه، نظر ماست و می‌تواند متفاوت از سلیقه یک گروه دیگر هم باشد.»
برگزیدگان بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی در بخش‌های مختلف به این ترتیب معرفی شدند: بازیگری زن: رتبه اول: مرجان اتفاقیان برای بازی در نمایش «بعد از افتادن». رتبه دوم: نگین فیروزمنش برای بازی در نمایش «سرگذشت یک فعل». رتبه سوم: آوا تدین برای بازی در نمایش «هملت». بازیگری مرد: رتبه اول: تندیس و جایزه نقدی امیرحسین بریمانی برای بازی در نمایش «شب شک». رتبه دوم: سپهر تهرانچی برای بازی در نمایش «بعد از افتادن» و رتبه سوم: پیمان محسنی برای بازی در نمایش «فریاد خاموش» و احسان معجونی برای بازی در نمایش «هملت». همچنین هیأت داوران در بخش کارگردانی تصمیمی بر معرفی کار برگزیده نداشت اما یک جایزه ویژه بر اساس آرای هیأت داوران به نمایش «آسفالت کاران» به‌کارگردانی امین موحدی‌پور تعلق گرفت. بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سیدمجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی (جایزه اکبر رادی)، ترجمه (جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، استادان، جشنواره جشنواره‌ها، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستـــــــر، کارگاه‌هـــــــا و درسگفتارها ۱۱ تا ۱۹ تیر برگزار شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7675/15/581972/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها