اخبـــــــار



صدر: برای بهبود اوضاع راهی جز ادامه برجام نیست

 سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید براینکه رئیسی برای بهبود اوضاع کشور راهی جز ادامه برجام ندارد، گفت: دولت جدید یا می‌داند یا خواهد فهمید که بدون برجام نه تنها مشکلات سیاست خارجی قابل حل نیست بلکه مشکلات اقتصادی داخلی هم، حل نمی‌شود. به گزارش جماران، او در مورد تصویب FATF هم گفت: اگر FATF تصویب نشود همچنان با روابط بانکی و کشورهای دنیا مشکل داریم و تجارت خارجی ما مشکل جدی خواهد داشت. بسیاری از اقدامات باید به‌صورت غیر رسمی و با هزینه بسیار زیاد انجام بگیرد که میلیاردها دلار خواهد بود و کسانی که چنین هزینه‌ای را به بیت المال مسلمانان ایرانی تحمیل می‌کنند باید پاسخگو باشند.
صدر با توصیه به رئیسی برای انتخاب کابینه بخصوص در وزارت خارجه اذعان کرد: باید افرادی در این حوزه باشند که در مسائل مربوط به سیاست خارجی کارشناس باشند و روابط بین‌الملل را خوب درک کنند و روابط سیاسی با کشورها را خوب بدانند و نگاه ملی و استقلال طلبانه داشته باشند و روابط کل جهان را تنظیم کنند و بدانند که هر اندازه، موقعیت ایران در جامعه بین‌الملل ارتقا پیدا کند، منافع ملی کشور بیشتر و بهتر تأمین می‌شود.

درگذشت رئیس بنیاد مسکن به دلیل ابتلا به کرونا

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. تابش از سال ١٣٨۴ ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را برعهده داشت و پیش‌تر هم معاون سیاسی وزارت کشور دولت هاشمی رفسنجانی و استاندار اسبق استان‌های کردستان در دوره دفاع مقدس و خوزستان -به مدت یک‌سال- و گیلان در دولت هاشمی بود.
رئیس جمهوری در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت مرحوم مهندس علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: این چهره فرهیخته و مدیرفعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگرهای مهم خدمتگزاری، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور بویژه در روستاها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت.
حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری منتخب، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین جمع دیگری از مقامات و شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور، در پیام‌هایی جداگانه درگذشت علیرضا تابش را تسلیت گفتند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7685/3/582953/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها