اخبــــــــار


2 سانحه رانندگی مرگبار در شیراز

گروه حوادث /   دو راننده خودرو در دو حادثه رانندگی جداگانه در شیراز جان باختند.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در نخستین سانحه که ساعت 40 دقیقه بامداد پنجشنبه در بلوار رحمت شیراز رخ داد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ بشدت با ستون برق وسط بلوار برخورد کرده و راننده آن به طرز دلخراشی در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو جان باخته بود.
محمد هادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز در تشریح این خبر گفت: شدت برخورد خودرو با ستون برق به حدی بود که خودرو پس از برخورد با ستون برق واژگون و متلاشی شده بود. آتش‌نشانان بسرعت ایمن سازی‌های لازم را انجام داده و با به کارگیری تجهیزات هیدرولیکی بخش‌هایی از اتاقک خودرو را برش و راننده
 ۳۵ ساله را خارج کردند و پس از انتقال خودرو توسط جرثقیل و پاک‌سازی محل حادثه، با تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.
وی در ادامه اظهار داشت: همچنین ساعت ۵ و ۱۵ دقیقه بامداد پنجشنبه نیز واژگونی خودرو ۲۰۶ در جاده نیروگاه شیراز آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳ را به محل حادثه کشاند. با حضور تیم امدادی به محل مشاهده شد به‌دلیل واژگونی کامل خودرو، دو سرنشین آقا و خانم حدوداً ۳۵ ساله درون خودرو گرفتار شدند و قادر به حرکت نبودند.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانان بدنه خودرو را برش و مصدومین را رها‌سازی کردند، گفت: متأسفانه با معاینه عوامل اورژانس فوت سرنشین آقا تأیید و سرنشین دیگر به مراکز درمانی منتقل شد.

دستگیری قاتل فراری در یاسوج

گروه حوادث / مرد جنایتکار که به‌خاطر اختلاف مالی مرتکب قتل شده بود با 7 همدستش در یاسوج دستگیر شد.
سرهنگ «سعید بالش زر» رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر یاسوج، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. در بررسی مأموران مشخص شد مردی در یکی از خیابان‌های شهر یاسوج توسط فردی با اسلحه گرم بشدت مجروح شده و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از چند روز تلاش شبانه روزی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده، با همکاری خانواده و بستگان متهم، محل تردد و مخفیگاه قاتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی به همراه ۷ نفر از همدستانش در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
بالش زر با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد، تأکید کرد: متهم انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.
 وی در پایان با اشاره به این که سلاح به کار رفته در قتل از متهم کشف و ضبط شد، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7688/13/583227/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها