اخبــــــار


کی‌روش در آستانه سرمربیگری عراق

در حالی که در چند وقت اخیر فدراسیون فوتبال عراق در پی جذب کارلوس کی‌روش برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور بوده‌ است، رسانه‌‌های عراقی دیروز اعلام کردند که توافق‌های نهایی بین سران فدراسیون فوتبال این کشور با کی روش انجام شده است. وب‌سایت فرات نیوز عراق به نقل از یک منبع معتبر در اتحادیه فوتبال نوشت که بالاخره مناقشه بر سر قرارداد با کی روش با توافق دو طرف به پایان رسید و این مربی پرتغالی منتظر رسیدن قرارداد نهایی است تا آن را به امضا برساند. صبح دیروز رسانه‌های عراقی خبر دادند که قرارداد کی روش به مبلغ یک میلیون و 700 هزار دلار خواهد بود که 500 هزار دلار آن به‌صورت پیش پرداخت و مابقی به‌صورت دستمزد ماهیانه به وی پرداخت می‌شود. کی روش بعد از 7 سال موفقیت‌آمیز در فوتبال ایران، به کلمبیا رفت ولی به‌دلیل نتایج ضعیف اخراج شد و حالا اگر حضورش در عراق قطعی شود، باید مقابل ملی پوشان ایران چالش بزرگی را تجربه کند.

گل طارمی به چلسی بهترین گل فصل یوفا شد

گل مهدی طارمی به چلسی در دیدار برگشت چلسی و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا که با یک ضربه زیبای قیچی برگردان دروازه ادوارد مندی را باز کرد، با 30 درصد آرا به‌عنوان زیباترین گل فصل
۲۱-۲۰۲۰ از نگاه کاربران یوفا انتخاب شد. یوفا در تمجید از این گل نوشت: «تلاش هیجان انگیز طارمی در وقت‌های اضافی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منجر به باز شدن دروازه چلسی شد اما این گل برای جلوگیری از حذف نشدن چلسی کافی نبود.»

پورعلی گنجی رباط صلیبی پاره کرد

مرتضی پورعلی گنجی مدافع شنزن چین در بازی این تیم برابر کینگدائو از ناحیه رباط صلیبی زانوی پای چپ دچار پارگی شد و طبق اعلام باشگاه چینی این بازیکن بزودی زیر تیغ جراحی خواهد رفت. این خبر بدی برای تیم ملی کشورمان است و این مدافع بازی‌های مرحله پایانی انتخابی جام جهانی را از دست داد. پس از اعلام این خبر بسیاری از ملی پوشان به پورعلی گنجی روحیه داده و برایش آرزوی سلامتی کردند.

استقلال: بدهی دیاباته و لکیچ پرداخت شد

باشگاه استقلال پنجشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای از پرداخت بدهی شیخ دیاباته و نبوشا لکیچ خبر داد و اینکه پنجره نقل و انتقالاتی این تیم تا 72 ساعت آینده باز خواهد شد تا خطری استقلال را برای ثبت قراردادها تهدید نکند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7688/14/583236/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها