آغاز واکسیناسیون گروه‌های جدید


 گروه اجتماعی- همزمان با افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها در شرایط خیلی بحرانی کرونا در تهران و برخی استان ها اما روند واکسیناسیون نیز سرعت گرفته و گروه‌های بیشتری برای تزریق واکسن فراخوانده شده‌اند تا جایی که حالا نوبت به کارکنان بانک‌ها، کارکنان نیروی انتظامی و مترو رسیده است و تاکنون بیش از سه هزار نفر از کارکنان مترو تهران واکسینه شده‌اند. رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از واکسینه شدن ۳ هزار و۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه طی چهار روز خبر داده است‌. به گزارش ایسنا، عباس نظری با بیان اینکه از روز سه‌شنبه ۵ مرداد ماه  واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره‌برداری متروآغاز شده است، گفت: در حال حاضر روزانه برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر فراخوان زده می‌شود تا برای زدن واکسن مراجعه کنند. طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا دو هفته دیگر همه ۱۴ هزارو ۵۰۰ نفر پرسنل رسمی و پیمانی واکسینه می‌شوند و بعد از اتمام کار واکسیناسیون طبق زمانبندی اعلام شده وارد فاز دوم واکسیناسیون خواهیم شد.

تداوم روند واردات واکسن
در زمینه واکسیناسیون آخرین خبرها حکایت از تداوم روند واردات واکسن کرونا دارد، بر این اساس کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مادامی که در این جایگاه حضور داریم با تمام توان و امکانات به مردم خدمت می‌کنیم چراکه اگر هلال‌احمر یک قدم مثبت برای مردم بردارد، در کاهش آلام و نگرانی مردم تأثیرگذار است. کریم همتی در جلسه شورای معاونین، بیان کرد: در موضوع واردات واکسن کرونا، هلال احمر عملکرد مثبتی داشت و توانست بار سنگینی را از روی دوش جامعه بردارد و با واردات بیش از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دوز واکسن کرونا توسط هلال‌احمر در سه ماه گذشته، آرامشی در این حوزه در جامعه ایجاد شد و در صورت حمایت تیم اقتصادی دولت جدید، واردات ۳۰ میلیون دوز واکسن دیگر به کشور، اتفاق بسیار خوبی خواهد بود.

اجرای طرح خادمان هلال حسینی۲ در ایام محرم و صفر
رئیس جمعیت هلال‌ احمر همچنین از اجرای طرح خادمان هلال حسینی برای دومین سال و در ایام محرم و صفر خبر داد و افزود: با توجه به شیوع کرونا در کشور و فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع)، با اجرای این طرح، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده و همچنین توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عزاداران حسینی توسط اعضای جوان هلال‌احمر انجام می‌شود تا از شیوع بیشتر بیماری کرونا در مراسم مذهبی پیشگیری شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7691/7/583506/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها