اخبار


جلسه اسکوچیچ با سرپرست دبیر کلی فدراسیون

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال دیروز جلسه‌ای را با حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی جدید فدراسیون فوتبال برگزار کرد. در این نشست وحید هاشمیان و بقیه اعضای کادرفنی تیم ملی هم در دفتر سرپرست دبیرکلی حضور داشتند و درباره چگونگی حضور تیم ملی در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر صحبت کردند و مقرر شد تمامی خواسته‌های سرمربی در این راستا تأمین شود.

کنعانی زادگان رسماً به الاهلی قطر پیوست

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع فصل گذشته پرسپولیس رسماً قرارداد خود را با باشگاه الاهلی قطر به امضا رساند. او پس از قهرمانی با سرخپوشان پایتخت از این تیم خداحافظی کرد و رسماً یکشنبه شب قراردادش را امضا کرد. پیش از این امید ابراهیمی دیگر بازیکن ایرانی در الاهلی قطر حضور داشت، که از این تیم جدا شد و راهی الوکره شد.

حاج صفی با آاک قرارداد امضا کرد

سایت «اسپور تایم» یونان خبر داد احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران و عضو باشگاه سپاهان یکشنبه به یونان رسید و پس از شرکت در تست‌های پزشکی آاک، قراردادش را با این تیم امضا کرد. حاج صفی از سپاهان خداحافظی کرد و به‌عنوان بازیکن آزاد راهی سوپر لیگ یونان شد تا برای سومین بار در این لیگ اروپایی بازی کند. کریم انصاری فرد در این فصل برای آاک بازی می‌کند و حاج صفی همبازی او شد.

پیروزی زنیت در شب گلزنی سردار آزمون

در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، زنیت در ورزشگاه خانگی روستوف به میدان رفت و با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیم خود حضور داشت و در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به‌ثمر رساند. او در دقیقه 81 تعویض شد و سایت «چمپیونات» روسیه در ارزیابی فنی‌اش از این دیدار به ستاره ایرانی نمره خوب 8 از 10 را داد. این دومین برد متوالی زنیت در دو هفته ابتدایی لیگ است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7691/14/583528/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها