اخبــــار


غفوری‌فرد: کابینه پیشنهادی رئیسی آچار به دست هستند

حسن غفوری‌فرد از اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری کابینه پیشنهادی را کابینه‌ای آماده برای خدمت و پر کردن گسل‌های اجتماعی توصیف کرد.
غفوری فرد با اشاره به حضور چهره‌های شناخته‌شده‌ای مانند آقایان عزت‌الله ضرغامی، رستم قاسمی، محرابیان، حمید سجادی و احمد وحیدی و با بیان اینکه این چهره‌ها فقط پشت‌میز‌نشین نبودند و اهل کار هستند، گفت: «‌برعکس کابینه‌های قبلی که بیشتر حرف و وعده و سخن و سخنرانی بود به نظر می‌رسد اینها کابینه کاری باشند و ان‌شاءالله که موفق شوند مشکلات کشور را حل کنند. آقای رئیسی وقتی در دستگاه قضا و آستان قدس بودند فرد بسیار کاری و فعالی بودند و در مجموع حتماً کابینه ایشان از کابینه یازدهم و دوازدهم موفق‌تر خواهند بود».
بــــه گــــزارش خبرآنلایــــن، غفوری‌فرد در عین حال با بیان اینکه نمی‌خواهد زحمات دولت روحانی را نادیده بگیرد، گفت: «آنها هم به نوبه خود تلاش کردند منتهی دولت دوازدهم تا حدودی بدآورد و مسأله برجام به نافرجامی کشیده شد و بعد هم کرونا هم ایران و هم کل جهان را بسیار اذیت کرد. به نظر من می‌توان گفت که بدشانسی هم با آنها همراه بود منتهی یک تفاوت اصلی که این کابینه با کابینه قبلی دارد این است که اینها به مردم بیشتر نزدیک هستند و مردمی‌تر و خاکی‌تر هستند یا به عبارتی با کف خیابان آشناتر هستند».
این فعال سیاسی اصولگرا با تأکید بر اینکه سید ابراهیم رئیسی خود را رئیس جمهور همه می‌داند و خود را موظف می‌داند که به همه اینها خدمت کند، افزود: این شاید بزرگترین شاخصه و مشخصه‌ای بین این دولت و دولت قبلی می تواند باشد که بسیاری از گسل‌های اجتماعی را ترمیم کند و موجب پل زدن بین همه اصناف شود و یک وحدت ملی ایجاد شود. دولت سیزدهم همه افراد را چه آنهایی که رأی دادند و چه آنهایی که رأی ندادند را به چشم دوست نگاه می‌کند و خدایی نکرده به هیچ کدام از آنها اهانت نخواهد کرد و کرامت انسان‌ها بیشتر از قبل رعایت خواهد شد و این منجر به افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد، چیزی که ما الان به‌شدت به آن نیازمند هستیم.
او در عین حال با بیان اینکه «فراجناحی بودن به معنای استفاده از وزرای کابینه روحانی نیست»، گفت: «به نظر می‌رسد این افرادی که الان انتخاب شده‌اند هیچ کدامشان به تعبیری چسبندگی زیادی به هیچ‌کدام از جناح‌های سیاسی ندارند. این چهره‌ها، چهره‌های مستقلی هستند و به نظر من این کابینه، کابینه‌ای است که به معنای کامل تحول ایجاد خواهد کرد و امیدواریم که این تحول مثبت باشد و در کارشان موفق باشند».

بررسی استعفای زاکانی در دستور کار جلسه امروز مجلس

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: بررسی استعفا علیرضا زاکانی که به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شده؛ در دستورکار امروز نمایندگان در صحن علنی مجلس قرار دارد.
به‌گزارش برنا سید نظام‌الدین موسوی گفت: طبق آیین نامه پس از اعلام وصول استعفا بایستی در اولین جلسه در دستورکار قرار بگیرد و بر همین اساس در روز شنبه این استعفا مورد بررسی نمایندگان قرار می‌گیرد. او ادامه داد: طبق ماده ۹۲ آیین نامه داخلی مجلس ابتدا تقاضای استعفا قرائت می‌شود و پس از آن شخص متقاضی استعفا و یا نماینده‌ای که توسط فرد تعیین شده است از این استعفا حداکثر به مدت نیم ساعت دفاع خواهند کرد. همچنین مخالفین نیز به مدت نیم ساعت فرصت دارند تا اظهارات خود را بیان کنند و پس از آن رأی‌گیری انجام می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7700/2/584434/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها