سفر 170 کیلومتری برای نجات 150 بیمار


گروه حوادث: راننده تریلی که برای رساندن دستگاه اکسیژن ساز به بیماران بستری در بیمارستان قائمشهر 170 کیلومتر را با لاستیک پنچر طی کرده بود انگیزه خود را از این کار کمک به بیماران کرونایی بدحال عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن راننده یک تریلی در حالی که لاستیک خودرواش پنچر شده بود در جاده حرکت می‌کرد که این موضوع منجر به پاره شدن کامل لاستیک شد. اما راننده اصرار داشت که با همان وضعیت به مسیرش ادامه دهد چون باید بار تریلی‌اش را که اکسیژن بود هر چه سریع‌تر به بیمارستان رازی قائمشهر برساند.
شاهرخ بیگدلی که ۲۶ سال راننده تریلی است پس از رساندن محموله اکسیژن به بیمارستان در شرح این ماجرا گفت: ۱۰ سال است که به عنوان راننده پتروشیمی مشغول به کار هستم و محموله‌های مربوط به اکسیژن و آمونیاک را جابه‌جا می‌کنم. چند روز قبل یکی از بیمارستان‌های  قائمشهر درخواست ارسال دستگاه‌های اکسیژن‌ساز برای بیمارا ن کرونایی داشت که به صورت داوطلبانه این کار را قبول کردم.
او ادامه داد: حمل دستگاه اکسیژن‌ساز دارای قلق و روش خاصی است که با توجه به سابقه‌ای که داشتم و در راه رضای خدا این اقدام را قبول کردم اما در بین راه لاستیک تریلی پنچر شد و من چون لاستیک زاپاس نداشتم، با بیمارستان تماس گرفتم که دیر می‌رسم اما اعلام کردند که بیمارستان بشدت به این دستگاه‌ها احتیاج دارند و اگر دیر برسی، حدود 150 بیمار جان خود را از دست می‌دهند. با شنیدن این حرف و با توجه به درخواست دکتر و پرستاران برای این دستگاه‌های اکسیژن‌ساز تصمیم گرفتم با همین وضعیت دستگاه‌ها را به بیمارستان تحویل دهم که خدا را شکر توانستم سالم و بموقع برسانم و جان این بیماران را نجات دهم.
این راننده 60 ساله گفت: گروهی از مردم در قائمشهر و دیگر شهرها تصمیم گرفتند تا با جمع‌آوری پول، خسارت لاستیک تریلرم را بپردازند اما من گفتم پول نمی‌خواهم و به هیچ وجه خسارتی دریافت نمی‌کنم و از مردم خواسته‌ام تا اگر می‌خواهند پولی جمع کنند، آن را برای تهیه دارو و خدمات پزشکی  بیماران کرونایی پرداخت کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7700/13/584480/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها