اخبـــــــار


نماینده مردم تهران در مجلس:
مذاکرات در دولت سیزدهم ادامه می‌یابد

نماینده مردم تهران در مجلس درباره مذاکره با 1+5 گفت: مسأله این است که در این رابطه به هیچ عنوان باج نخواهیم داد.
محمد اسماعیل کوثری به عصر ایران گفت: ما هیچ گاه مذاکره را رد نمی‌کنیم حتی رهبر معظم انقلاب نیز مذاکره را رد نکردند اما گفتند که نمی‌شود به اینها اطمینان کرد، در حال حاضر و در دولت سیزدهم نیز مذاکرات ادامه پیدا می‌کند و بحث اینکه مذاکره ادامه پیدا نکند مطرح نیست.
این عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار کرد: مسأله این است که در این رابطه به هیچ عنوان باج نخواهیم داد. اگر سلاح هسته‌ای بد است برای همه کشورها و خود امریکا هم باید بد باشد. ما که سلاح هسته‌ای نمی‌خواهیم اما می‌خواهیم از تکنولوژی و فناوری و فواید هسته‌ای برای امور غیر نظامی استفاده کنیم.
آنها می‌گویند شما این تکنولوژی را نداشته باشید، می‌گویند در منطقه نفوذ نداشته باشید، موشک نداشته باشید. اگر قرار است ما موشک نداشته باشیم آنها هم نباید داشته باشند.کوثری افزود: مذاکره انجام می‌شود اما تا آنها نخواهند انصاف به خرج بدهند ما نیز زیربار نمی‌رویم.

رئیس سازمان زندان ها:
ادعای حسین قشقایی مورد پیگیری قرار گرفت

 رئیس سازمان زندان ها از بررسی ادعاهای حسین قشقایی یکی از زندانیان خبر داد.
به گزارش میزان، محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود نوشت: « آنچه مددجو حسین قشقایی ادعا کرده است مورد پیگیری واقع شد؛ از ایشان توضیحات تکمیلی و دلایل اثباتی خواسته شد .گفت: شنیده‌هایم را منتشر کردم...»
حسین قشقایی که در مرخصی به سر می برد در رشته توئیتی ادعا کرده که یکی از زندانیان که مدعی آقا زادگی است دیگر بازداشتی‌ها را در زندان مورد آزارهای روحی قرار داده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7702/2/584646/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها