اخبــــار


چمران: فکر می‌کنیم تأیید حکم شهردار منتخب شورا بزودی انجام می‌پذیرد

رئیس شورای شهر تهران گفت: فکر می‌کنیم تأیید حکم شهردار منتخب شورا توسط وزارت کشور بزودی انجام می‌پذیرد.
به گزارش ایسنا، مهدی چمران در پایان چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره روند تأیید حکم و شروع کار زاکانی شهردار منتخب شورا گفت: هر موقع که وزارت کشور حکم را بدهد و بررسی‌شان تمام شود، این کار انجام می گیرد، چرا که آنها بررسی‌های مقدماتی می‌کنند و وقتی حکم را دادند، شهردار بلافاصله کار خود را آغاز می‌کند که فکر می‌کنیم بزودی انجام پذیرد.
علیرضا جاوید، سرپرست شهرداری تهران هم در حاشیه جلسه شورا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر اینکه آیا انتصاب سرپرست مؤسسه همشهری براساس نظر ایشان بوده یا آقای زاکانی گفت: سرپرست روزنامه همشهری مشکل شخصی داشتند و نمی‌توانستند به کار ادامه دهند و هیأت مدیره همشهری با بررسی صورت گرفته فردی را به‌صورت موقت برای ادامه سرپرستی تعیین کردند. طبیعتاً تمامی انتصابات بعد از حضور شهردار تهران، آقای زاکانی انجام خواهد شد.
یزدانی؛ معاون خدمات شهری در مورد مکان‌یابی، تملک، طراحی احداث آرامستان‌های جدید در این جلسه گفت:‌ طرح مکان‌یابی آرامستان‌های آتی کلانشهر تهران در سال ۹۹ توسط مشاور تکمیل و تحویل شد و براساس طرح مذکور در گزارش اولیه نسبت به شناسایی ۱۱ نقطه اقدام شد که بعد از ارزیابی‌های به‌عمل آمده درنهایت ۶ زمین به‌عنوان انتخاب نهایی درنظر گرفته شد و لایحه آن برای سیر مراحل در شورای شهر ارسال شده است.
سید مناف هاشمی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز از لغو اجرای طرح ترافیک در تعطیلات کرونایی ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه خبر داد.

ثبت رکورد جدید با فوت ۶۲۰ بیمار کرونایی

در شبانه روز گذشته، ۶۲۰ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۹۷ هزار و ۸۲۸ نفر رسید. در این مدت بیش از ۵۸۵ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شد.
به گزارش  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت  تاکنون ۱۵ میلیون و ۹۶ هزار و ۱۴۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۴ میلیون و ۷۰ هزار و ۴۸۴ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۹ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۲۶ دوز رسید.
افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتماً در سامانه
 salamat.gov.ir ثبت نام کنند.
از دیروز تا روز یکشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۷۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۴ هزار و ۲۷۲ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.خوشبختانه تا کنون سه میلیون و ۷۲۸ هزار و ۹۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
۷ هزار و ۳۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.تاکنون ۲۷ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۵۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7702/5/584662/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها