اخبار


هشدار به رانندگان در شب های محرم

گروه حوادث/ این شب‌ها با توجه به ایام ماه محرم برخی عزاداران حسینی با پوشیدن لباس‌های تیره رنگ در هیأت‌های مذهبی یا خیابان‌ها به برگزاری مراسم عزاداری مشغول هستند اما پوشیدن همین لباس‌های تیره و بی‌توجهی عده‌ای از رانندگان خودروها منجر به بروز حوادث ناگواری می‌شود.
سرهنگ محمد رزاقی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن هشدار به رانندگان از آنها خواست هنگام تردد در معابر به عابرین پیاده توجه کافی داشته باشند.
 به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ رزاقی توصیه‌ای نیز به عابرین پیاده در این شب‌ها داشت و گفت: لباس خیلی از شهروندان و عزاداران تیره و مشکی هست که این موضوع باعث می‌شود که رانندگان آنها را ندیده و باعث بروز خطر بویژه در خیابان‌های تاریک شود و توصیه پلیس به عابرین پیاده این است که در عرض و طول خیابان تردد نکرده و از پیاده رو استفاده کنند و رانندگان نیز توجه کافی به جلو داشته باشند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای اینکه این شب‌ها عزاداری‌هایی در بعضی معابر وجود دارد و بتوان به نحو مطلوب این عزاداری‌ها را مدیریت کرد تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران تا ساعت ۲۴:۰۰ ممنوع است و رانندگان کامیون‌های سنگین اجازه تردد در معابر ندارند و تردد کامیون‌ها در این ایام از ساعت ۲۴:۰۰ الی ۰۶:۳۰ مجاز است.

مرگ راننده جوان در گودبرداری غیر اصولی

گروه حوادث/ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش آوار و فوت راننده جوان خبر داد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در این باره گفت: در ساعت ۱۲ و ۲۸ دقیقه امروز طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مبنی بر ریزش آوار روی بیل مکانیکی در حال گودبرداری و محبوس شدن راننده آن، بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه های ۱۲، ۵ و ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: آتش‌نشانان با تلاشی ستودنی و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه ابتدای اتوبان شهید کشوری راننده جوان را که در زیر مقدار زیادی سنگ که از دیواره محل گود‌برداری روی کابین ریخته بود، آزاد‌سازی کردند ولی متأسفانه بنا بر اعلام عوامل اورژانس شهر، در اثر شدت حادثه راننده بیل مکانیکی پس از وقوع حادثه در دم جان سپرده بود.
سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی اصفهان یادآور شد: در این عملیات رؤسای چندین ایستگاه به همراه سرپرست اکیپ امداد و نجات کوهستان و رئیس اداره ارتباطات سازمان حضور داشتند.

سرقت 4 میلیاردی در فسا دستگیری  سارقان در تهران

گروه حوادث/ سارقان غیر بومی طلاجات منزل که بیش از 4 میلیارد تومان در فسا سرقت کرده بودند در تهران شناسایی و دستگیر شدند.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا در این باره گفت: در پی وقوع سرقت مقادیر زیادی طلا و دلار به ارزش 4 میلیارد تومان از دو منزل در سال 99 در یکی از محلات شهرستان فسا، اکیپ ویژه پلیس آگاهی تشکیل و شناسایی سارقان در دستور کار آنها قرار گرفت.وی در ادامه افزود: با بررسی صحنه‌های سرقت و استفاده از توانمندی‌های تخصصی پلیس، افسران پلیس آگاهی موفق شدند اعضای باند سارقان حرفه‌ای را که ساکن استان تهران بودند شناسایی کنند و پس از اخذ نیابت قضایی به تهران عزیمت و در یک اقدام ضربتی موفق شدند 2 نفر از اعضای باند را که یکی از آنان خانمی جوان بود  دستگیر و به شهرستان فسا انتقال دهند.
سرهنگ قسام تصریح کرد: افسران پلیس آگاهی با تحقیقات تکمیلی مطلع شدند 2 نفر دیگر از اعضای این باند به ارتکاب مشارکت در قتل در حال حاضر در زندان یکی از شهرهای غربی کشور در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ارتکاب سرقت در فسا اقرار و تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان خواست با رعایت اصول ایمنی و مجهز کردن منزل مسکونی خود به تجهیزات بازدارنده نظیر دوربین مداربسته و... فرصت سرقت را از افراد سودجو سلب کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7702/9/584678/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها