آیت الله رئیسی در جلسه یکشنبه هیات دولت:

تعطیلات کرونایی نباید وقفه ای در انجام وظایف دستگاها و خدمت رسانی به مردم ایجاد کند


جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد و رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به تعطیلی اضطراری 5 روزه با هدف مهار موج پنج کرونا در کشور،خطاب به اعضای دولت گفت: این تعطیلات نباید وقفه ای در خدمت رسانی و انجام وظایف دستگاه ها ایجاد کند.
آیت الله رئیسی تاکید کرد: در دوره انتقالی از دولت دوازدهم و به سیزدهم،همهدستگاه ها باید با جدیت به کار و خدمت اهتمام ورزند.
رئیس جمهور با گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: باید از زحمات و تلاش های طاقت فرسایی که این عزیزان برای اقتدار  ایران اسلامی متحمل شدند متشکر باشیم
 آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، اظهار داشت: همیشه آرزوی توفیق، سلامت و عزت این عزیزان را داریم و رسیدگی به وضعی آزادگان و توجه به آنها و مشاغل شان مسئولیتی است که بر عهده همه ماست . رئیس جمهور تاکید کرد: قدردانی از این عزیزان این است که به مسائل و مشکلات آنان توجه کنیم، همه ما در این رابطه مسئولیت داریم بویژه بخش هایی مانند بنیاد شهید و بخش های دیگر که مسئولیت مستقیم دارند.
آیت الله رئیسی همچنین در جلسه امروز هیات وزیران به سازمان برنامه و بودجه کشوردستور داد مطالبات همه ایثارگران عزیز چنان که در قانون پیش بینی شده است، پرداخت شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7702/1/584705/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها