خاتمی: مجلس خبرگان از دولت حمایت ناصحانه دارد



سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هشتمین جلسه مشترک هیأت رئیسه و کمیسیون‌های این مجلس روز پنجشنبه 11 شهریور با حضور آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان برگزار خواهد شد، گفت: در این جلسه نحوه تعامل خبرگان با دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از آنجا که اعضای مجلس خبرگان در متن مردم هستند و مسائل مردم به آنها منتقل می‌شود امید می‌رود این جلسه نافع باشد.
به‌گزارش فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در نشست خبری دیروز با بیان اینکه موضع شرعی و قانونی مجلس خبرگان رهبری در رابطه با این دولت همانند دیگر دولت‌های بعد از انقلاب، حمایت ناصحانه بوده و این حمایت به معنی تجلیل و تکریم کارهای ستودنی و ارزشمند است، گفت: خوشحالیم که کشور سامان مدیریتی را بار دیگر به‌دست آورده و همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و به مسئولان کمک کنیم.
خاتمی با تأکید بر ضرورت تأمین رضایت مردم به‌عنوان سرمایه‌های نظام، ابراز امیدواری کرد: با رفتار دولت جدید حمایت اقشار آسیب دیده به‌صورت عملی جبران شود و مسئولان نشان دهند که در خدمت مردم هستند تا اعتماد عمومی تقویت گردد.
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، فرهنگ «ما می‌توانیم» را نجات بخش کشور دانست و با اشاره به موضوع مهم مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا، ادامه داد: گسترش واکسیناسیون، امری مهم بوده و به‌نظر می‌رسد واکسیناسیون هراسی کار درستی نباشد، وقتی رهبر انقلاب به این عرصه ورود می‌کنند و دو دوز واکسن می‌زنند، به‌نظر می‌رسد ایجاد تشکیک کردن در این عرصه این بیماری را ماندگارتر خواهد کرد.
خاتمی با بیان اینکه فسادستیزی باید به‌عنوان یک راهبرد در دولت دنبال شود، گفت: نشان داده شد که خط قرمزی در رابطه با مبارزه با فساد دیده نمی‌شود و باید با هر فاسد و مفسدی مقابله شود و این درخواست مردم از دولت جدید است؛ منتها باید توجه داشت که حل برخی از مشکلات زمان بر بوده و باید این زمان به کارگزاران نظام بویژه دولتمردان داده شود تا بتوانند مشکلات را حل کنند.
بر اساس اعلام سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان، نهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در روز سه‌شنبه ۲۰ مهر برگزار خواهد شد و چنانچه شرایط کرونایی بهتر شد اجلاس دو روزه و در روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر برگزار می‌شود. مراسم تحلیف آیات و حجج اسلام اعرافی، پیشنمازی، دانش زاده(مؤمن)، سعدی، سعیدی گلپایگانی و مدرسی یزدی منتخبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان نیز در این اجلاسیه برگزار خواهد شد. برنامه دیدار حضوری با رهبر معظم انقلاب نیز برای عصر ۲۰ مهر پیش‌بینی شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7711/2/585515/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها