دیگه چه خبر


جزئیاتی از گفت‌وگوی بنت و بایدن درباره برجام

   خبر اول اینکه،یک پایگاه خبری امریکایی گزارش داد، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس‌جمهور امریکا به او گفته است که آشکارا با توافق هسته‌ای مخالفت نخواهد کرد. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری «آکسیوس»، دو منبع آگاه گفته‌اند که «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار روز جمعه خود با «جو بایدن» رئیس‌جمهور امریکا در کاخ سفید تصریح کرده است که اگرچه با بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای ٢٠١٥ مخالف است اما همچون بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر قبلی آشکارا با آن مقابله نخواهد کرد. دو فرد دیگر مطلع از این دیدار هم به آکسیوس گفته‌اند که کاخ سفید از این پیام بنت رضایت داشته است.

ورود دیپلمات‌های تازه‌نفس به سفارت ایران در کابل

  خبر دیگر اینکه،مدیرکل آسیای جنوبی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران از حضور دیپلمات‌های تازه‌ نفس در سفارت ایران در کابل و تداوم فعالیت سفارتخانه ایران در این شهر خبر داد. به گزارش ایران «سیدرسول موسوی» مدیرکل آسیای جنوبی وزارت خارجه در پیامی که در صفحه توئیتری خود منتشر کرد، نوشت: «امروز صبح از طریق یک پرواز که از تهران به کابل رفت همکاران ما در سفارت که در روزهای سخت در آنجا بودند به کشور بازگشتند و همکاران تازه نفسی هم به کابل رفتند تا سفیرمان را یاری دهند و سفارت کشورمان در این روزها همچنان فعال باشد» چندی پیش، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص وضعیت سفارت جمهوری اسلامی ایران در پی تحولات اخیر افغانستان گفته بود: «در مورد سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل تقلیل نیروها صورت گرفته و تا جایی که فعالیت‌های ضروری سفارت مختل نشود، همکاران برگشته‌اند».

رئیس قوه قضائیه فعالیتی در توئیتر ندارد

  دست آخر اینکه،   مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: «حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای هیچ فعالیتی در توئیتر ندارد و انتساب هرگونه حساب کاربری به رئیس دستگاه قضا در این شبکه اجتماعی تکذیب می‌شود.» به گزارش ایرنا، با اشاره به اینکه چندی پیش و همزمان با عید سعید غدیر خم، صفحات رسمی رئیس قوه قضائیه در اینستاگرام، آپارات و روبیکا، به نشانی @ejeii-org با انتشار فرازهایی از نامه حضرت امیر به مالک اشتر، آغاز به کار کرد، افزود: کاربران فضای مجازی می‌توانند از طریق این صفحات علاوه‌ بر آگاهی از اخبار و مواضع رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با هدف دیده‌بانی مردمی، مطرح کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7711/3/585523/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها