اخبــــار


توضیحات وزارت کشور درباره انتخاب استاندار سیستان و بلوچستان

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای، شائبه‌ها و حواشی مطرح شده درباره مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان، بویژه گمانه‌ها درباره حقوق دریافتی او را به طور کامل رد و تأکید کرد که او دارای مراتب تعهد، پاکدستی، مسئولیت‌پذیری و برخوردار از سوابق استوار اجرایی و پیشینه روشن مدیریتی است.
وزارت کشور در این اطلاعیه تأکید کرد که آنچه تحت عنوان فیش حقوقی مدرس خیابانی منتشر شده، شامل تجمیع معوقات و مطالبات چند ماه فعالیت او است و مطابق بررسی‌ها، حقوق دریافتی مدرس خیابانی منطبق بر قوانین، مقررات و ضوابط بوده است.
به گزارش ایسنا، وزارت کشور در این اطلاعیه رویکرد این وزارتخانه در انتخاب مدیران استانی را شاخص‌هایی چون سلامت اقتصادی، عقلانیت انقلابی، کارآمدی با رویکرد پیشرفت همه‌جانبه بویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور دانست و تصریح کرد: طبق توضیحات و اطلاعات منتشر شده از مسئولان «شرکت سرمایه‌گذاری امید» درباره آنچه تحت عنوان فیش حقوقی منتسب به جناب آقای مهندس «مدرس خیابانی» پیش‌تر در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، کاملاً روشن است که سند مذکور شامل تجمیع معوقات و مطالبات مربوط به چندین ماه فعالیت ایشان است. بر مبنای این توضیحات، روند فوق برای سایر کارکنان و مدیران آن مجموعه، به همین منوال محاسبه و پرداخت ‌شده است.
وزارت کشور با بیان اینکه برخلاف ادعاهای مطرح‌ شده در برخی رسانه‌ها، حقوق دریافتی ایشان منطبق بر قوانین، مقررات و ضوابط بوده و در این رابطه سقف مجاز قانونی رعایت شده است، ادامه داد: آقای مدرس خیابانی، دارای مراتب تعهد، پاکدستی، مسئولیت‌پذیری و برخوردار از سوابق استوار اجرایی و پیشینه روشن مدیریتی بویژه در عرصه‌های اقتصادی هست.  بر همین اساس انتخاب ایشان به‌عنوان استاندار استان سیستان و بلوچستان، باهدف به میدان کشاندن همه ظرفیت‌های اقتصادی بومی در جهت رفع محرومیت‌ها و پیشبرد روند پیشرفت پایدار و همه‌جانبه در خطه زرخیز جنوب شرق کشور صورت گرفته است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور:
عزم دولت در تعامل با مجلس است

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، عزم دولت را در تعامل با مجلس دانست و تأکید کرد که این معاونت در جلسات علنی و غیرعلنی مجلس حضور مداوم دارد و پاسخگوی نظرات و دیدگاه‌ها و سؤالات نمایندگان مجلس است.
به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، به دغدغه مسئولان دولت برای حل مسائل و مشکلات مردم و کشور اشاره و تصریح کرد: عزم دولت جزم است که با مجلس تعامل داشته باشد تا با این تعامل و همکاری، جهادی پیگیر رفع مشکلات مردم و کشور باشیم.
معاون رئیس‌جمهور گفت: همگرایی و تعامل میان دولت و مجلس را باید به فال نیک بگیریم، اگر در یک نظام و کشور دولت و مجلس علیه منافع مردم دست به دست هم دهند، باید احساس خطر کرد؛ اما در نظام اسلامی و بویژه دولتی که دولت انقلابی است و همینطور مجلسی که به‌ دنبال منافع مردم است، همکاری و همدلی بین آنها موجب تسهیل امور می‌شود.
حسین بامیری رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با قدردانی از برگزاری این جلسه مطالبی را درارتباط با سفرهای استانی رئیس‌جمهوری و مشکلات استان مطرح کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7726/3/587057/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها