چگونه از فایل‌ها کاتالوگ بسازیم؟



گاهی اوقات اطلاعات زیادی در سیستم‌های شما وجود دارد و نیاز به ساخت یک کاتالوگ دارید. برای استفاده از این اطلاعات که غالباً به‌صورت پراکنده در سیستم و روی دیسک ، فلش و... وجود دارد گاه دچار مشکل می‌شوید که بهترین راهکار مقابله با آن، استفاده از نرم‌افزارهای موجود در بازار است.
یکی از بهترین نرم‌افزارها، WinCatalog است. نرم‌افزار WinCatalog  لیستی از فایل‌های موجود در فولدرهای هارد، دیسک‌ها، فلش‌ها و منابع خارجی درست می‌کند و به این ترتیب دیگر نیازی ندارید برای دسترسی به یک فایل، تمامی سی‌دی‌های خود را جست‌وجو کنید.
فقط کافی است این نرم‌افزار را باز کرده و نام فایل خود را جست‌وجو کنید تا ببینید که آن فایل در کدام فولدر یا سی‌دی قرار دارد. سپس با قرار دادن آن سی‌دی در دستگاه خود از آن فایل استفاده کنید. از قابلیت‌های این نرم‌افزار ذخیره نامحدود اطلاعات است و دیگر لازم نیست که نگران حجم دیتابیس خود باشید.
همچنین این نرم‌افزار می‌تواند یک تصویر کوچک (Thumbnail) از فایل‌های تصویری شما در خود ذخیره کند تا شما از یافتن آن فایل اطمینان حاصل کنید. از دیگر امکانات این نرم‌افزار می‌توان به امکان ایجاد وقفه در حین انجام پردازش و ذخیره آنها، مدیریت تگ‌ها و روابط بین فایل‌ها و نیز پشتیبانی کامل از Unicode و UTF-8 برای زبان‌هایی مانند زبان فارسی اشاره کرد.
این نرم‌افزار همچنین ظاهری حرفه‌ای برای کاربران حرفه‌ای دارد و در قالب فایل‌های HTML و CSV گزارش‌گیری انجام می‌دهد. سازگاری با سیستم‌های عامل ویندوز 8، 8.1 و7 و همچنین ویندوز ایکس‌پی و ویستا از دیگر مزیت‌های آن محسوب می‌شود. اگر شما هم علاقه‌مندید این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت P30world.com بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7726/11/587086/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها