درخواست دیه برای قتل پسر 20 ساله


گروه حوادث: جلسه رسیدگی به قتل کارگر جوان در حالی در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که به خاطر شناسایی نشدن قاتل پدر و مادر مقتول خواهان دریافت دیه از بیت‌المال شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، شامگاه سی‌ام مهر سال ۹۷ وقوع درگیری میان شش پسرجوان در جاده خاتون آباد به پلیس اعلام شد. در این درگیری پسر 20ساله‌ای به‌نام یاشار به قتل رسید.  یکی از دوستان مقتول به پلیس گفت: من و یاشار با یکی از دوستانمان به شهربازی خاتون‌آباد رفته بودیم که هنگام بازی با سه پسر جوان درگیر شدیم با وساطت اطرافیان درگیری پایان یافت اما دقایقی بعد یکی از آنها دوباره به سمت ما حمله کرد و ضربه‌ای با چاقو به دست یاشار زد بعد هم سوار موتور شدند و گریختند. من و یاشار تعقیب‌شان کردیم و در نزدیکی پمپ بنزین پاکدشت آنها را گرفتیم اما با چاقو به ما حمله کردند و من و یاشار را زخمی کردند که من نجات پیدا کردم اما یاشار کشته شد.
 در حالی که سه سال از این جنایت گذشته بود و پلیس نتوانست ردی از عاملان این جنایت پیدا کند پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
 در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم برگزار شد پدر مقتول به قضات گفت: پسرم فقط 20 سال داشت اما نان آور خانواده بود و با کارگری خرج زندگی ما را تأمین می‌کرد. او آن روز همراه دوستانش برای تفریح به شهربازی رفته بود اما در یک درگیری کودکانه کشته شد. دلم می‌خواهد بدانم چه کسی و به چه علتی بچه مرا کشت اما با گذشت سه سال هیچ رد و نشانی از آنها به دست نیامده است. به همین خاطر تقاضا داریم تا دیه فرزندم از صندوق بیت‌المال به ما پرداخت شود.
 مادر مقتول نیز گفت: حالا که قاتل بچه‌ام پیدا نشده من هم درخواست دیه دارم. اما من و پدرش از پلیس و دستگاه قضا می‌خواهیم که قاتل پسرمان را پیدا کنند.
 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهار نظر کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7726/13/587098/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها