مظلومی و استقلال پیگیر توهین هوادار



سه‌شنبه و هنگامی که کاروان باشگاه استقلال از دوبی به فرودگاه امام خمینی (ره) رسید، یک ویدئو در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از هواداران استقلال با در دست داشتن گوشی موبایل خود در حال توهین به پرویز مظلومی عضو هیأت مدیره این باشگاه بود و از این اتفاق فیلم می‌گرفت. این موضوع واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به همراه داشت.  به گزارش طرفداری، مظلومی ابتدا قصد داشت از این موضوع عبور کند ،اما نزدیکانش به او اصرار کردند که موضوع را در مراجع قضایی پیگیری کند ،چرا که اعتقاد داشتند چنین موضوعی برنامه‌ریزی شده است.
آنها می‌گفتند غیرممکن است فردی از توهین خود به مظلومی فیلم بگیرد و این فیلم به‌سرعت در فضای مجازی پخش شود و اعتقاد داشتند اگر این فرد فقط اعتراض داشت، می‌توانست آن را بیان کند و برود ،ولی اینکه از این موضوع فیلم گرفته و بلافاصله آن را در فضای مجازی پخش کند، اتفاقی نیست و از قبل برنامه‌ریزی شده است. مظلومی هم برای اینکه چنین موضوعی تکرار نشود، این موضوع را از مراجع قضایی پیگیری کرده است. همچنین باشگاه استقلال هم پیگیر این موضوع است تا توهین به عضو هیأت مدیره خود را به‌صورت جدی پیگیری کند. شنیده می‌شود فردی که به مظلومی توهین کرده از طریق دوربین‌های فرودگاه امام شناسایی شده و قرار است بزودی شکایت از او شکلی رسمی به خود بگیرد.
2 استقلالی در قرنطینه امارات
کاروان استقلال در حالی سه‌شنبه از امارات به تهران بازگشت که دکتر بهزاد نوشادی مربی بدنساز تیم استقلال به همراه علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم این تیم همچنان در هتل محل اقامت آبی‌پوشان قرنطینه هستند و باید تا هفته آینده در امارات باقی بمانند تا از آنها تست گرفته شود و تا زمانی که تست کرونای این دو نفر منفی نشود، حق حضور در فرودگاه را نخواهند داشت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7726/14/587109/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها