چگونه اطلاعات آیفون را بازیابی کنیم؟


بازیابی اطلاعات در گوشی‌های اندرویدی نسبتاً راحت‌تر از آیفون است اما این بدان معنا نیست که دارندگان آیفون در این زمینه با مشکل مواجه هستند چراکه نرم افزارهای بسیار مناسبی را می‌توان در اپ‌استور یافت که در این‌باره به کاربران این گوشی‌های اپل کمک می‌کنند.
یکی از این نرم افزارها که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته، نرم افزارFonePaw iPhone Data Recovery است؛ نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات از دستگاه آیفون که با برنامه‌های مختلف و کاربردی سازگاری مناسبی دارد. به‌دلیل همین سازگاری با مسنجرهایی همچون واتس اپ، مسنجر، Kik، لاین، وایبر و وی چت امکان ریکاوری اطلاعات کاربران در این مسنجرها وجود دارد.
گفتنی است که این برنامه همچنین با آخرین نسخه‌های آیفون، آی‌پد و آی‌پاد هم سازگاری دارد و البته فرقی نمی‌کند که از چه نسخه ای درحال استفاده هستید. جالب است بدانید که این برنامه، امکان بازیابی اطلاعات مختلف تا 30مورد را دارد که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به مخاطبان، تصاویر، ویدیو، موزیک و تماس اشاره کرد. ازسوی دیگر نرم افزار FonePaw iPhone Data Recovery با اپل آی‌دی نیز سازگاری دارد و به این ترتیب برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود می‌توانید از سرورهای ابری و پشتیبان هم استفاده کنید.
همچنین جهت ریکاوری اطلاعات از 3حالت به نام‌های iDevice، iTune و iCloud می‌توانید استفاده کنید که هریک شامل تنظیمات و ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. این نرم افزار همچنین دارای رابط کاربری ساده در کنار سرعت بالا جهت ریکاوری اطلاعات و بازیابی فایل‌ها قبل از انجام تنظیمات مربوط به بازگشت به‌کارخانه است و می‌توانید این کارها را توسط همین برنامه انجام دهید. اگر شما هم علاقه‌مندید تا این نرم افزار را دراختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایتP30world.com بارگذاری کنید و در کم‌ترین زمان ممکن به بازیابی اطلاعات خود بپردازید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7728/11/587272/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها