اخبــــــــار



مرگ تلخ 3 جوان در سقوط به دره

گروه حوادث/ واژگونی یک دستگاه پراید در محور مهاباد به پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی جان سه پسر جوان را گرفت و یک نفر دیگر نیز زخمی شد. طاهر آریا، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی مهاباد در این‌باره گفت: این حادثه رانندگی جمعه شب در جاده پسوه اتفاق افتاد و وقتی نیروهای امدادی به محل حادثه رسیدند مشخص شد یک خودروی پراید از جاده منحرف شده و پس از واژگونی به دره سقوط کرده است. در این حادثه سه سرنشین خودرو که بین ۲۰ تا ۳۰ سال سن داشتند در محل جان باخته و نفر چهارم نیز که به‌شدت زخمی شده بود، به اورژانس بیمارستان منتقل شد. مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی مهاباد اضافه کرد: همچنین یک نفر دیگر که در محل حادثه شاهد سقوط مرگبار پراید بود، دچار شوک عصبی شده و توسط اورژانس پیرانشهر به بیمارستان منتقل شد. علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

قاتل جسد همسرش را در باغچه دفن کرد

گروه حوادث/مرد میانسال که پس از قتل همسرش، جسد او را در باغچه خانه دفن کرده بود، 10 روز پس از این جنایت خود را تسلیم پلیس کرد. سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان در این باره گفت: این مرد 48 ساله حدود 10 روز قبل همسر 70 ساله‌اش را  به دلیل اختلافات خانوادگی در خانه‌شان واقع در لاهیجان به قتل رسانده بود، اما پس از ۱۰ روز در حالی که به شهرستان زاهدان فرار کرده بود، سرانجام خود را به کلانتری ۱۲ شهرستان زاهدان معرفی کرد و دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: قاتل در تحقیقات اولیه عنوان کرد به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را  به قتل رسانده و جسد او را در حیاط منزلش دفن کرده است. وی با اشاره به کشف جسد مقتول گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در حال بررسی جزئیات و زوایای دقیق این پرونده هستند.

غرق شدن 4 نفر در آخر هفته

گروه حوادث/دو کودک، یک پسر جوان  و مردی میانسال روز جمعه در سه حادثه جداگانه بر اثر غرق شدگی در استخر جان خود را از دست دادند.
در نخستین  حادثه که روز جمعه رخ داد 2 کودک در استخر یک باغ در شهرستان فلاورجان  غرق شدند. عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در این باره گفت: خبر سقوط 2 کودک سه و چهار ساله  در یک استخر در قهدریجان فلاورجان به نیرو‌های اورژانس اعلام شد  و بلافاصله به محل حادثه رفتند پس از بیرون کشیدن دو کودک عملیات احیا آغاز شد اما نتیجه نداد و امدادگران در مسیر انتقال به بیمارستان امام فلاورجان هم عملیات احیای این دو کودک را ادامه دادند، اما تلاش آنها بی‌ثمر ماند و هر دو کودک جان خود را از دست دادند.

مرگ در استخر ائل گلی تبریز
جمعه شب نیز پسر  ۱۹ ساله‌ای در استخر ائل گلی تبریز غرق شد و جان باخت. وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی  در تشریح این خبر، گفت:  ساعت 41 و 23 دقیقه جمعه شب  گزارش غرق شدگی در استخر ائل گلی تبریز به اورژانس منطقه اعلام و نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند. با توجه به این‌که این جوان پیش از رسیدن اورژانس، فوت کرده بود  پیکر او از آب بیرون کشیده شده و عملیات سی پی آر و احیا انجام گرفت سپس بلافاصله نیروهای اورژانس این جوان را به بیمارستان شهدای تبریز، نزدیکترین مرکز بیمارستانی دارای اتاق احیا انتقال دادند و عملیات احیا ادامه یافت اما مرگ وی تأیید شد.

غرق شدن در رودخانه بشار
هاشم یوسفی، رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج نیز از غرق شدن مردی در رودخانه بشار خبر داد و گفت: ساعت ۸:۴۵  شنبه  گزارش مردمی مبنی بر غرق‌شدگی یک نفر در رودخانه بشار نزدیک دانشگاه یاسوج به ما اطلاع داده شد. بلافاصله یک تیم چهار نفره غواصی آتش‌نشانی در محل حضور یافتند و پس از ۵ دقیقه جسد پیدا و از آب بیرون کشیده شد و با حضور قاضی کشیک، پلیس آگاهی و پزشکی قانونی مراحل قانونی طی شده است. رئیس سازمان آتش‌نشانی یاسوج تصریح کرد: جسد پیدا شده مربوط به یک مرد حدود ۴۵ساله بوده که علت غرق‌شدگی هنوز مشخص نیست.

قصور  10 درصدی در مرگ راننده تاکسی

گروه حوادث/کمیسیون پزشکی قانونی راننده یک خودروی سمند را که متهم است در یک درگیری خیابانی باعث سکته قلبی یک راننده تاکسی شده 10 درصد در مرگ وی، مقصر شناخت.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، این درگیری در مرداد سال 98 و زمانی رخ داد که مردی همراه همسر و 2 فرزندش سوار بر خودروی سمند خود پشت چراغ قرمز ایستاده بود. اما در همین موقع با صدای بوق‌های ممتد یک راننده تاکسی که پشت سر او بود، عصبانی شد و از خودرواش بیرون آمد.
راننده تاکسی با وجود قرمز بودن چراغ از مرد سمند سوار می‌خواست که به او راه عبور بدهد و همین مسأله باعث درگیری بین دو راننده شد. درگیری ادامه یافت که ناگهان راننده تاکسی حالش بد شد و روی زمین افتاد و لحظاتی بعد به‌خاطر سکته جان خود را از دست داد. گزارش این درگیری مرگبار به بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته پزشکی قانونی علت مرگ را سکته قبلی اعلام کرد. اما خانواده متوفی به‌ نظریه پزشکی قانونی اعتراض کرده و خواهان تشکیل کمیسیون پزشکی شدند. متخصصان کمیسیون پزشکی قانونی نیز در تحقیقات اعلام کردند که آثار خراشیدگی روی بدن راننده تاکسی مشاهده شده که نشان می‌دهد با راننده سمند درگیری فیزیکی داشته‌اند.
بدین ترتیب باتوجه به آثار درگیری و همچین به‌دلیل اینکه درگیری در تسریع مرگ نقش داشته است، راننده سمند 10 درصد در مرگ راننده تاکسی مقصر شناخته شد. نظریه پزشکی قانونی به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی به راننده سمند سوار ابلاغ خواهد شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

سرقت محموله های پستی در ترمینال

گروه حوادث/ مأمور قلابی پست که به اتهام سرقت محموله‌های پستی در پایانه غرب تحت تعقیب بود از سوی پلیس دستگیر شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، همزمان با شکایت چند نفر مبنی بر کلاهبرداری از طریق ارسال بسته پستی با اتوبوس مسافربری در پایانه غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب تهران قرار گرفت. بنابر اظهارات مال باختگان مشخص شد متهم در پوشش کارمند پست در پایانه غرب تهران بسته‌های پستی مال باختگان را همراه با پول تحویل گرفته و پس‌از نشان دادن رسید جعلی به شهروندان از محل متواری شده است.
سروان «مهدی کیاشمشکی» رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب تهران اظهار داشت: تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با بازبینی دوربین‌های مداربسته و رصد‌های اطلاعاتی شبانه روزی در یک عملیات هماهنگ متهم را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند. متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت بسته‌های پستی و کلاهبرداری از شهروندان در پایانه غرب تهران مبنی بر جعل عنوان کارمند پایانه مسافربری غرب تهران اعتراف کرد. این مقام پلیس در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از اعترافاتش برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7728/13/587290/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها