اسکوچیچ: اعتماد عمومی را نسبت به خودم جلب کردم



دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی که از زمان روی کار آمدنش 9 پیروزی متوالی کسب کرده در گفت‌وگو با سایت «vrisak.info» کرواسی درباره وضعیت تیم ملی ایران گفت: «اگر بخواهیم اوضاعی که بر تیم ملی در زمانی که من هدایت تیم را برعهده گرفتم، در نظر بگیریم، حالا از وضعیت موجود راضی هستم. دو شکست از قبل باعث ایجاد فشار بی‌سابقه‌ای بر تیم ملی شده بود که نمی‌توانید آن را تصور کنید. رسانه‌ها و هواداران هر کس نظر خود را داشت و کار در این شرایط واقعاً دشوار است اما من عاشق چالش‌ها هستم و می‌دانستم که در تیم ملی ایران هم چنین چیزی در انتظارم است و مشکلی با این قضیه ندارم.»
اسکوچیچ که تیمش از زمان روی کار آمدنش موفق به ثمر رساندن 28 گل شده و تنها دو گل دریافت کرده، صحبت‌های خود را این طور ادامه داد: «فکر می‌کنم با این بازی‌هایی که از خود ارائه دادیم، اعتماد عمومی را نسبت به خودم جلب کردم. دیگر آن تردید و انتقادی که در زمان تحویل گرفتن تیمی که قبلاً هدایتش را ویلموتس و کی‌روش برعهده داشتند، وجود داشت دیگر نیست و احساس می‌کنم که هواداران به من اعتماد دارند و این خوش‌بینی و انرژی خوبی را به من می‌دهد.»
سرمربی ایران که تیمش باید با امارات و سپس با کره جنوبی مصاف کند، یادآور شد: «من هنوز در تیم ایران شکستی در کارنامه‌ام نداشته‌ام و همین باعث شده تا تیم ملی بهترین روند پیروزی‌هایش را در تاریخ خود داشته باشد. همه بازیکنان‌مان مهم هستند. بدترین چیزی که می‌تواند حالابرای‌مان اتفاق بیفتد، این است که به خاطر شروع خیلی خوبی که داشته‌ایم، احساس آرامش کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7728/14/587299/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها