اخبار


سقوط مرگبار ورزشکار قدیمی در حفره خیابان

گروه حوادث /  پیشکسوت ورزش باستانی شهر اراک به‌دلیل سقوط در حفره‌ای که بدون ایمن‌سازی در خیابان ایجاد شده بود جان باخت.
به‌گزارش خبرگزاری صدا‌و‌سیمای استان مرکزی؛ مرحوم حسین ملک احمدی که از پیشکسوتان صاحبنام ورزش باستانی اراک بود، در تاریکی شب، با سقوط به داخل حفره ناایمن و کنده کاری شده در خیابان عباس آباد جان خود را از دست داد.
یکی از کسبه با بررسی دوربین نصب شده در محل کسب خود متوجه سقوط یک شهروند به داخل این حفره شد و سپس با کمک نیروهای آتش‌نشانی جسد فرد مورد نظر را از گودالی که ایمن‌سازی نشده بود، بیرون آوردند.
از آنجا که گفته می‌شد این حفره از سوی شرکت آب و فاضلاب حفر شده اما شرکت آبفا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در این خیابان حفاری نداشته و این کانال حفر شده به منظور ترمیم قنات منطقه از سوی دستگاه دیگری ایجاد شده است. شهرداری اراک نیز در واکنش به این اتفاق تلخ اعلام کرد: پیمانکار منطقه، در این حادثه بی‌احتیاطی کرده است.

کشف جسد طناب پیچ در بیابان

گروه حوادث /  جسد مرد شهرستانی 4 روز پس از سفر به تهران در حالی در بیابان کشف شد که داخل یک پتو پیچیده شده بود.
به‌ گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 8:30 دقیقه صبح
30 شهریور مأموران گشت کلانتری 143 امامزاده داوود متوجه پتویی شدند که به‌ نظر می‌رسید داخل آن جسدی قرار دارد. مأموران از خودرو پیاده شده و با مشاهده جسد پتو پیچ شده که با طناب بسته شده بود، موضوع را به بازپرس رحیم دشتبان مخابره کردند. با اعلام این خبر بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی پایتخت به‌همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شد. در تحقیقات اولیه متخصصان پزشکی قانونی مشخص شد که از زمان مرگ حدود 10 ساعت می‌گذرد. زیر چشم راست مرد 50 ساله پارگی و روی شکم او آثار کبودی دیده می‌شد. در بررسی از ساک دستی که همراه مرد میانسال بود مدرک شناسایی به همراه شماره تلفن و وسایل شخصی اش کشف شد. در ادامه مشخص شد که شماره متعلق به پسر این مرد میانسال بوده است. وی به مأموران گفت پدرش 4 روز قبل از یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی برای کار به تهران آمده بود.بدین ترتیب جسد به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ ادامه دارد.

تصادف خونین تیبا و کامیون در ساوه

گروه حوادث / پنج سرنشین خودروی تیبا در برخورد با کامیون کشنده، در محور ساوه - بوئین‌زهرا، جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ استان مرکزی؛ این سانحه رانندگی ساعت 3 بامداد سه‌شنبه در کیلومتر 14 اتوبان ساوه - بوئین‌زهرا رخ داد و یک دستگاه خودروی تیبا با کامیون کشنده، برخورد کرد.
سرهنگ «محمد پورشمس» رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: با اعلام گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند اما 5 نفر از سرنشینان خودروی تیبا در دم جان خود را از دست داده بودند. در بررسی کارشناس پلیس راه، علت این سانحه بی‌مبالاتی راننده سواری تیبا به‌علت حرکت در خلاف جهت راه نسبت به کامیون کشنده فوکون اعلام شد.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7731/13/587544/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها