دستگیری قاتل فراری بعد از 19 سال


گروه حوادث/   قاتل فراری پس از گذشت 19 سال وقتی به شهرش برگشت در عملیات پلیس امنیت عمومی شهرستان نرماشیر دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از سال 81 به‌دنبال قتل عمدی یک مرد  35 ساله در ارگ جدید بم شروع شد. خیلی زود موضوع دستگیری قاتل که اهل یکی از روستاهای شهرستان نرماشیر بود در دستور کار پلیس قرار گرفت.
با توجه به متواری شدن قاتل به یکی از استان‌های همجوار، روند پی‌جویی‌های پلیسی برای دستگیری این قاتل مدت زمان زیادی به طول انجامید اما در نهایت پس از 19 سال وقتی متهم به شهرستان نرماشیر کرمان برگشت تا به زمین‌های کشاورزی موروثی‌اش سربزند در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
سردار«عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی های انجام شده احتمال دستگیری اش را پس از این مدت تصور نمی کرد، گفت: هرچند که ممکن است فرد یا افراد مجرم پس از انجام جرم به هر شیوه ای به دنبال فرار از قانون باشند اما پرونده این افراد هیچگاه بسته نخواهد ماند و به منظور احقاق حق شهروندان هرگونه جرمی با تمام توان پیگیری خواهد شد.
متهم پس از دستگیری ضمن اعتراف به قتل گفت: من و مقتول با هم در یک کارخانه همکار بودیم. او آشپز بود و من زمان قتل 23 سال داشتم اما سر موضوعی با هم اختلاف پیدا کردیم و یک شب که به جشن عروسی یکی از اقوام رفته بودیم با هم درگیر شدیم و من او را با چاقو زدم و فرار کردم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7736/13/588027/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها