دیگه چه خبر


مجلس یازدهم مصوبه‌اى درباره محرمانه بودن اموال مسئولان نداشته است

   خبر اول اینکه، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: روند تبدیل طرح یا لایحه‌ای به قانون و یا رد آن با پیگیری اخبار کاملاً مشخص می‌شود؛ بر این اساس مجلس یازدهم در این مدت موضوعی با بحث اموال مسئولان در دستور کار نداشته است.
مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به انتشار خبری در یکی از روزنامه‌ها درباره محرمانه بودن اموال مسئولان و انتساب آن به مجلس یازدهم، گفت: هیچ شخصی محدودیتی برای اطلاع رسانی به مردم قائل نیست ولی اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند که یک رسانه سوابق موضوع را پیگیری کند و دست به تحریف و خبرسازی نزند.وی افزود: زمانی که یک رسانه‌ای دست به خبرسازی و تحریف اخبار برای رسیدن به هدف سیاسی می‌زند نشان‌دهنده این است که اصول اولیه رسانه‌ای را رعایت نکرده است. عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه این روزنامه تلاش می‌کند که موضوع را به مجلس یازدهم منتسب کند، ادامه داد: این موضوع هیچ ارتباطی به مجلس یازدهم ندارد بلکه مجلس هشتم آن را مصوب و شورای نگهبان به دلیل مغایرت با قانون اساسی آن را رد کرده و پس از آن مجلس بر مصوبه خود اصرار داشته  و در نهایت در سال 94 در مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان مدیریت وقت که از نظر سیاسی هم نزدیک به روزنامه‌ای است که آن را منتشر کرده، مصوب شده است. یوسفی با اشاره به اینکه برخی عنوان می‌کنند طرح‌ها و مصوباتی در کمیسیون قضایی مجلس یازدهم در این‌باره وجود دارد، افزود: در حال حاضر بسیاری از طرح‌ها و لوایح در کمیسیون‌ها مطرح شده که ممکن است که آنها در کمیسیون رد شوند و به مطرح شدن در جلسه علنی هم نرسد و اعضای کمیسیون‌ها به دلیل مختلف از جمله اینکه اولویت کشور نیست طرح را رد کنند.

انتصابات جدید در دفتر معاون اول رئیس جمهوری صدا و سیما و شهرداری

  دست آخر اینکه،  محمدرضا محمدخانی رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهوری طی حکمی اسماعیل رمضانی را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهوری منصوب کرد. به گزارش ایسنا، رمضانی مدیرکلی روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌ احمر و همچنین سرپرستی روزنامه شهروند را در کارنامه سوابق خود دارد ،همچنین مقداد ذکی‌زاده به عنوان مدیرکل امور اطلاع‌رسانی و خدمات کارشناسی دفتر معاون اول رئیس جمهوری منصوب شد. ذکی‌زاده سخنگویی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان و همچنین ریاست اتاق خبر خبرگزاری مهر را در کارنامه سوابق خود دارد.  دیروز همچنین پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در حکمی حسین قرایی را به سمت «مدیرکل روابط عمومی» سازمان صدا و سیما منصوب کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قرایی پیش از این معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه صدا و سیما و مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی‌ بود. او همچنین مدیریت هنرستان صدا و سیما، ریاست روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تدریس در دانشگاه را در کارنامه خود دارد. رئیس رسانه ملی در این حکم همچنین از تلاش‌ صادقانه محمدحسین رنجبران در دوران تصدی این سمت قدردانی کرد. خبرگزاری مهر هم خبر داده که علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور حکمی مهدی اسماعیل بگی را به سمت مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران منصوب کرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7751/3/589594/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها