اخبـــــار


اعضای هیأت‌مدیره روزنامه ایران انتخاب شدند
 
با تصویب هیأت‌امنای مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، اعضای هیأت‌مدیره جدید این مؤسسه انتخاب شدند. به گزارش ایرنا، کاوه اشتهاردی، محمد حسن روزی‌طلب، ایمان شمسایی، احسان صالحی و عباس هنرمند از سوی هیأت امنای مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران به عنوان اعضای هیأت مدیره جدید این مؤسسه انتخاب شدند. اعضای هیأت امنای روزنامه ایران را وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر رئیس جمهوری و مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تشکیل می‌دهند.

ماموستا کریمی مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی شد

رئیس جمهوری با صدور حکمی ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی را که از اهالی کردستان ایران و شافعی مذهب است به‌عنوان «مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» منصوب کرد و از او خواست با پیگیری مؤثر و بهنگام مسائل مربوط به امور اقوام و اقلیت‌ها، در ایجاد وحدت، همدلی و انسجام بین اقوام گوناگون کوشا باشد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در این حکم خطاب به «ماموستا جناب آقای دکتر عبدالسلام کریمی» نوشت: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» با پیگیری مؤثر و بهنگام مسائل مربوط به امور اقوام و اقلیت‌ها، در ایجاد وحدت، همدلی و انسجام بین اقوام گوناگون و مذاهب مختلف و پیشبرد اهداف دولت در چهارچوب قوانین و مقررات کشور مجدانه  کوشا باشید.
رئیس جمهوری تأکید کرد: توفیقات روزافزون آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم در امور اقلیت‌ها، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و بویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم. گفتنی است ماموستا عبدالسلام کریمی، متولد سال ۱۳۴۶، فرزند شهید، دانش‌آموخته دکترای زبان و ادبیات عرب و دارای گواهی افتاء و اجتهاد از طرف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سال ۱۳۷۰ است. فرماندار شهرستان دیواندره بمدت ۵ سال، رئیس دانشگاه‌های پیام نور مریوان و سنندج بمدت ۵ سال، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استان کردستان بمدت ۵ سال، مدیرکل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان و مدیر مرکز تخصصی علوم اسلامی امام شافعی سنندج از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی است.

اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه شد

سخنگوی دستگاه قضا از انتصاب اصغر جهانگیر به سمت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خبر داد. به گزارش ایسنا، ذبیح‌الله خداییان سخنگوی دستگاه قضا گفت: با ابلاغ رئیس دستگاه قضا اصغر جهانگیر عهده دار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه می‌شود. اصغر جهانگیر پیش از این رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضائیه بود. پیش از جهانگیر، علی غلامی عهده‌دار سمت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7751/3/589595/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها