3 سانحه رانندگی با 3 کشته


گروه حوادث /   سه دستگاه اتوبوس مسافربری صبح شنبه در سه سانحه رانندگی جداگانه جاده‌ای دچار حادثه شدند که منجر به مرگ 3 مسافر و مجروح شدن چند نفر شد.
تصادف اتوبوس و تیبا
نخستین حادثه در ساعت ۱۵ دقیقه بامداد شنبه در آزادراه کرج - قزوین رخ داد که در این تصادف اتوبوس اسکانیا با ۲۵ سرنشین در حال حرکت از مبدأ تهران به‌سمت اردبیل بود که در محدوده بهشت سکینه با یک دستگاه سواری تیبا برخورد کرد و درپی آن دو سرنشین اتوبوس مصدوم شدند.
 کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی‌توجهی راننده اسکانیا به مسیر مقابل اعلام کرد.
برخورد اتوبوس با کامیون
 دومین حادثه ساعت 5 و 20 دقیقه صبح شنبه رخ داد و یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور سمنان - گرمسار در محدوده پلیس راه با کامیون ایسوزو برخورد کرد.
سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در تشریح جزئیات این حادثه گفت: اتوبوس با 29 مسافر از مبدأ گناباد به‌سمت تهران در حرکت بود که ساعت ۵:۲۲ صبح در محور سمنان - گرمسار در محدوده پلیس راه گرمسار-ایوانکی با کامیون ایسوزو برخورد کرد.
وی با بیان اینکه این حادثه فوتی نداشت و برابر گزارش‌ها فقط سه نفر در آن مصدوم شدند، گفت: کارشناسان پلیس راه با بررسی صحنه و شواهد تصادف، بی‌توجهی به جلو از سوی راننده اسکانیا را عامل این حادثه اعلام کردند.
واژگونی اسکانیا
سومین حادثه نیز در استان سمنان و در کیلومتر ۱۵ محور سرخه-آرادان رخ داد. در این حادثه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با ۲۰ مسافر از تایباد به‌سمت تهران در حرکت بود که ناگهان واژگون شد. در این حادثه سه مسافر جان باختند و تعدادی از مسافران نیز مصدوم شدند.
سرهنگ شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا علت واژگونی اتوبوس را تخطی راننده از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت:‌ رانندگان اتوبوس‌ها حتماً باید با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند، توجه کافی به مسیر مقابل داشته باشند و حتماً علاوه بر قوانین و مقررات مربوط به رانندگی، آیین‌نامه‌های مربوط به حمل‌ونقل مسافر و ناوگان حمل‌ونقل عمومی را نیز رعایت کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7760/13/590457/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها