اخبـــــار


شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس تهران اعلام شد

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس با توجه به تصمیمات اتخاذ شده پیرامون بازگشایی مدارس گفت: به تناسب تصمیمی که شورای معلمان، شورای مدرسه و کمیته بهداشت مدارس می‌گیرند پرسنل اعم از اجرایی و آموزشی باید پای کار بیایند. عبدالرضا فولادوند در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره بازگشایی مدارس در تهران اظهار کرد: طبق قرار گذشته، بازگشایی مدارس در مقطع متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول از اول آذرماه خواهد بود. درباره مقطع ابتدایی نیز در آینده نزدیک تصمیم‌گیری می‌شود. وی افزود: بنابراین حضور یا عدم حضور معلمان به تناسب آن تصمیم است؛ اگر تصمیم بر آموزش حضوری یا ترکیبی باشد، معلمان باید به مدرسه بیایند و اگر غیرحضوری است به همین ترتیب اقدام می‌شود.

تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک تهران از امروز

ساعت اجرای طرح ترافیک تهران از امروز  دوشنبه، دهم آبان تغییر می‌کند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در جلسه شماره ۷۰ شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران قرار شددر مرحله اول و قبل از بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس، ساعت آغاز اجرای محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از ۸:۳۰ به ۷:۳۰ و ساعت خاتمه آن از ۱۶ به ۱۷ تغییر می‌کند. در مرحله دوم و پس از بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس، ساعات اجرای محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا مطابق با وضع قبل از شیوع کرونا (با توجه به مصوبات قبلی) تغییر می‌یابد. ساعت اجرای محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران در ۶ ماه اول سال از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ و در ۶ ماه دوم سال از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ است. همچنین قرار است، شورای حمل و نقل و ترافیک تهران لغو منع تردد شبانه در تهران را از ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست کند.

۱۷۷ فوتی جدید کرونا در کشور

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۸۷ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۶۲۳ دوز رسید. تا کنون ۵۲ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۹۳۷ نفر دوز اول، ۳۴ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۶۱۷ نفر دوز دوم و ۸۸ هزار و ۶۹ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۸۷ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۶۲۳ دوز رسید. در شبانه‌روز گذشته، یک‌ میلیون و ۴۹ هزار و ۱۵۳ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.  از ظهر 8 آبان تا ظهر ۹ آبان ۱۴۰۰ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۴۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۰۸ نفر از آنها بستری شدند. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7761/7/590545/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها