سوژه


داریوش مصطفوی در جمع خبرنگاران تأکید کرد؛
مسأله ورود زنان به ورزشگاه ها باید سریع حل شود

موضوع ورود بانوان به ورزشگاه‌ها همچنان محل بحث است. کار تا جایی پیش رفته که سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی دوشنبه شب گذشته در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر مدعی شد: «من فکر می‌کنم دلیل این که هنوز بازی‌های لیگ بدون حضور هواداران برگزار می‌شود به ماجرای ورود بانوان مربوط است. چرا که با توجه به واکسیناسیون خیلی از مکان‌های سربسته همچون سینماها بازگشایی شده است.» این در حالی است که چند روز پیش و در کوران خبرهای ضدونقیض درخصوص صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، کاظم اولیایی عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تأکید کرد که ورود زنان به ورزشگاه‌ها جزو الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌ها جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیست.
در این میان دیروز داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از موارد موجود در آیین نامه حرفه‌ای بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌هاست، در جمع خبرنگاران گفت: «در آیین نامه حرفه‌ای مسأله بانوان هم وجود دارد. نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند و نمی‌توانیم به یک خانم بگوییم که با رعایت تمامی مسائل به استادیوم نیا. اگر این اتفاق نیفتد، ما هم باید نظر خودمان را به کنفدراسیون بدهیم چون نمی‌توانیم دروغ بگوییم. ما 16 صفحه تعهد و امضا داده‌ایم و فیفا هم تأکید ویژه‌ای روی این موضوع دارد.» مصطفوی تأکید کرد که این موضوع باید هرچه سریع‌تر حل شود:«رئیس فیفا از رئیس جمهوری سابق قول گرفت. به نظرم این بار کارها آسان‌تر باشد. امیدوارم هم دولت، هم رئیس‌جمهوری و هم وزیر ورزش کمک کنند. رأیی که کمیته صدور مجوز حرفه‌ای می‌دهد، قابل تجدید نظر نیست. مسئولان باید فکر عاجلی در مورد ورود بانوان به ورزشگاه‌ها کنند. طبیعتاً بانوان ما همگی منظم و شریف هستند، می‌آیند در جایگاه خودشان می‌نشینند و بازی را تماشا می‌کنند.»

مجوز پرواز اختصاصی تیم ملی فوتبال به لبنان صادر نشد

پنجمین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین مرحله از مسابقات انتخابی جام جهانی قطر در حالی پنجشنبه هفته آینده مقابل لبنان برگزار خواهد شد که طبق صحبت‌های سخنگوی فدراسیون فوتبال مشکلی در خصوص سفر شاگردان اسکوچیچ به لبنان پیش آمده است. حسین شریفی با اشاره به این موضوع بیان داشت: «متأسفانه مجوزهای لازم برای سفر تیم ملی به لبنان با پرواز هواپیمایی زاگرس داده نشده است. با 2 شرکت هواپیمایی دیگر نیر صحبت شده تا آنها مسئولیت سفر تیم ملی را قبول کنند اما به آنها هم مجوز داده نشده است. در جریان دلیل عدم صدور مجوز نیستم و بهتر است مسئولان هواپیمایی در این مورد توضیح بدهند. علاوه بر این ارقام عجیبی در مورد هزینه سفر تیم ملی به ما ارائه شده و فدراسیون بشدت تنها است. از دوستان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی می‌خواهم تیم ملی را یاری کنند. ما پرواز اختصاصی داریم اما با مشکلات مواجه شدیم. باید هر چه زودتر جایگزین پروازی اعلام کنیم. اگر تیم ملی بخواهد با پرواز اختصاصی به لبنان برود همین امروز باید به ما کمک کنند.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7764/10/590825/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها