دیگه چه خبر


طبع شعر گروسی گل کرد!

   خبر اول اینکه، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام بازرسی‌ها در ایران را به «پرواز در میان ابرهای متراکم» تشبیه کرده است. به گزارش فارس، گروسی در روزهای گذشته بارها مدعی شده از ماه فوریه سال جاری میلادی آژانس قادر به دسترسی به فیلم‌های ضبط ‌شده از تأسیسات هسته‌ای ایران نبوده است.
این در حالی است که کارشناسان می‌گویند گروسی به جای انجام فعالیت‌های فنی به بازی‌های سیاسی در جهت منافع کشورهای غربی روی آورده است.گروسی در مصاحبه با آسوشیتدپرس درباره بازرسی‌ها در ایران گفت: «می‌توانم بگویم مثل پرواز کردن در آسمانی پر از ابرهای متراکم است. ما الان داریم پرواز می‌کنیم و می‌توانیم همین روال را ادامه دهیم، ولی نه برای مدت طولانی.» آسوشیتدپرس نوشته مدیرکل آژانس در این مصاحبه ابراز امیدواری کرده بتواند بزودی به ایران بازگردد و «گفت‌وگوهای سطح بالا و رو در رو» با ایران را از سر بگیرد.

حکم پرونده تخلفات ارز ۴۲۰۰ تومانی بزودی اعلام می‌شود

  خبر دیگر اینکه، دادستان دیوان محاسبات کل کشور گفت: این دیوان حکم نهایی پرونده تخلفات و نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی را بزودی اعلام می‌کند.
علی کامیار با اشاره به بررسی تخلفات و نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی در دیوان محاسبات، گفت: موضوع تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی یکی از اصلی‌ترین و جدی‌ترین پرونده‌ها در دیوان محاسبات است و اکنون این پرونده به بخش هیأت مستشاری دیوان محاسبات ارسال شده تا بعد از بررسی، رأی نهایی خود را درخصوص متخلفان صادر و
اعلام کند.

جهان حرف‌های «بنت» را می‌شنود اما گوش نمی‌کند

  دست آخر اینکه، یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به گفت‌وگوهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با مقامات مختلف جهان در حاشیه کنفرانس تغییرات اقلیمی گلاسکو که موضوع ایران و اعمال فشار بر آن در اولویت آنها بود، نوشته که رهبران جهان سخنان بنت را می‌شنیدند ولی تمایلی برای همسویی با سیاست‌های اسرائیل در قبال ایران نشان نمی‌دهند.
به گزارش ایسنا، روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست با تکرار ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران افزوده: امریکا و  سه کشور اروپایی به وضوح گفته‌اند می‌خواهند راهکاری مذاکراتی را برای بازگرداندن ایران به برجام در پیش بگیرند و بعد هم دیپلماسی را ادامه دهند.
یک منبع دیپلماتیک می‌گوید، آدم‌ها می‌خواهند موضع بنت در قبال ایران را بشنوند و با او موافق هم هستند و گفت‌وگوهایشان در این باره در آینده نیز ادامه یابد اما آیا آنها واقعاً گوش می‌دهند؟ در حال حاضر به نظر می‌رسد امریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس همان پلان A [نقشه اول]‌شان را پیش می‌برند، اگرچه هنوز کارآمد نبوده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7764/3/590895/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها