برنامه‌های هفته بسیج تشریح شد

از آزادی زندانی تا ساخت مسکن در دستور کار بسیجیان


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه  شعار هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم است» خواهد بود، برنامه‌های این هفته را اعلام کرد.
به گزارش تسنیم، سردار غلامرضا سلیمانی با اعلام اینکه هفته بسیج امسال از 29 آبان با حضور 5 هزار و 200 گروه جهادی و ۵۷۳ هزار جهادگر بسیجی رزمایش جهادی آغاز خواهد شد تصریح کرد که به همین مناسبت روز دوشنبه اول آذر، پویش کمک به آزادی چهار هزار نفر از زندانیان معسر و جرایم غیرعمد در همه مراکز استان‌ها برگزار می‌شود که از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم می‌رسد.  او همچنین از برگزاری رزمایش سراسری خدمت مؤمنانه خبر داد و گفت: در این رزمایش بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی با رعایت کرامت بین نیازمندان در همان روز توزیع می‌شود. ۱۵۰۰ سری جهیزیه به جوانان اهدا خواهد شد. سردار سلیمانی در اشاره به تعامل بسیج با دولت سیزدهم با بیان اینکه  ما در همه دولت‌ها آماده همکاری بودیم زیرا بسیج تشکیلاتی از مردم و ‌برای مردم است، به تفاهمنامه‌ای میان بسیج سازندگی با وزارت مسکن برای ساخت سالانه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهرها و مناطق محروم اشاره کرد و در حوزه اشتغال هم از آمادگی بسیج برای  ایجاد ۱۵۰ هزار شغل به‌صورت سالانه خبر داد.

افتتاح 2500 پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین  از افتتاح بیش از ۲ هزار و ۵۵۳ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته بسیج امسال خبر داد.  به گفته سردار غلامرضا سلیمانی این طرح‌ها شامل پروژه‌های مسکن محرومین، آب و خاک و کشاورزی، آب آشامیدنی است و علاوه بر آن، ۳۱۰ پروژه عمرانی دیگر در سراسر کشور شامل سوله‌های ورزشی، سالن‌های ۹ دی، استخر، درمانگاه و... در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7774/3/591856/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها