با گذشت 3روز از وقوع زلزله در جنوب

ادامه کمک‌ها و اعزام گروه‌های جهادی به بندرعباس



با گذشت سه روز از وقوع زلزله 4/6ریشتری بندرعباس همچنان کمک‌ها و ارسال امکانات به این منطقه ادامه دارد. به گزارش «ایران»، دیروز نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس نیز برای بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده از بخش فین بازدید کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در این بازدید میدانی با مردم زلزله‌زده دیدار و گفت‌و‌گو و بر تسریع در روند توزیع چادر بین مردم این منطقه تأکید کرد. وی از مسئولان مربوطه خواست به‌صورت میدانی در محل حضور داشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان امکان بازسازی منازل تخریب شده را فراهم کنند.
همچنین عصر روز سه‌شنبه محموله کمک‌های امدادی هلال احمر لارستان نیز به منطقه زلزله‌زده هرمزگان ارسال شد. محسن زمانی رئیس جمعیت هلال احمر ویژه لارستان گفت: بیش از 10هزار تخته موکت و ۴۰۰ چادر امدادی با چهار دستگاه تریلر و کامیون از انبار امدادی پشتیبانی جنوب مستقر در این شهرستان، برای کمک و پشتیبانی از مناطق زلزله زده به هرمزگان ارسال شد.
اعزام دو گروه جهادی به مناطق زلزله‌زده فین
دیروز دو گروه جهادی از منطقه یکم نیروی دریایی سپاه نیز برای امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله فین به این بخش اعزام شدند.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: این دو گروه جهادی متشکل از ۴۰ جهادگر به این منطقه اعزام شدند و تا پایان بازسازی منازل مردم، در کنار آنها می‌مانند. سردار عباس غلامشاهی افزود: این جهادگران در کنار دیگر گروه‌های امدادی مسیر مسدود شده بندرعباس به سیرجان را بازگشایی کردند و اکنون نیز با همه امکانات و تجهیزات پزشکی آماده خدمت‌رسانی به مردم مناطق آسیب دیده از زلزله هستند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7775/7/591910/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها