وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

تدوین طرح مشترک برای استفاده بهینه از فضای فرهنگی مصلای امام(ره)


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز جمعه در حاشیه بازدید از مصلای امام خمینی(ره) با تأکید بر اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و هنری، به مسئولان مصلای بزرگ امام(ره) پیشنهاد کرد با تدوین طرحی با همکاری مشترک این وزارتخانه و مصلای تهران، از فضاهای فرهنگی و هنری این مکان معنوی در راستای اشاعه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی بهره‌برداری بیشتری شود.
به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیلی در ادامه افزود: «مصلای امام خمینی(ره) می‌تواند مجموعه ماندگار فرهنگی و هنری برای آیندگان باشد. کارها و اقدامات متراکمی در فضای مصلای حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفته که کمتر پیوست رسانه‌ای داشته و به‌همین دلیل مردم درباره فضای این مکان اطلاع کمی دارند. مصلی مجموعه فاخر هنری است که از جنبه‌های مختلف قابل اعتنا و توجه است.»وی یادآور شد: «این وزارتخانه نزدیک‌ترین نهاد حاکمیتی در رابطه با همکاری‌های دوجانبه فرهنگی و هنری با مصلای امام خمینی(ره) است. در دو دهه اخیر بسیاری از نمایشگاه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب، مطبوعات و قرآن در این مجموعه فاخر برگزار شده و بعد از این هم بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری این وزارتخانه قابل ارائه است.»
بنابرخبر دیگری، اسماعیلی در نخستین بازدید خود از بخش‌های مختلف وزارتخانه به مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی رفت و در نشستی  با رئیس و مدیران این مرکز گفت‌ وگو کرد. وی گفت:«این دیدار در واقع تأکید بر استمرار فعالیت‌های مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی است و در ادامه مسیر باید برنامه‌هایی برای تقویت آن به عنوان پیشران وزارتخانه داشته باشیم.» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر لزوم تقویت نگاه تمدنی نظام اسلامی به عنوان غایتی که حاکمیت اسلامی برای خود ترسیم کرده است، گفت:«باید شرایطی فراهم شود تا هدف گذاری سبک زندگی‌ با نگاه آرمانی نظام که منجر به ظهور منجی می‌شود، همسو باشد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7777/15/592155/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها