وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با هیأت امنای هیأت رزمندگان اسلام:

وظیفه دولت انقلابی حمایت از تشکل‌های دینی و مردمی است


گروه فرهنگی:‌ محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه بازدید از مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در جمع خبرنگاران گفت: جوانان با استعداد و توانمندی در عرصه تولید محتوای دیجیتال همچون پویانمایی وارد شدند که ما سال‌ها در کشور از پیشرفت‌های آن عقب افتاده بودیم و ما اکنون در این فضا شاهد تلاش عزیزانی هستیم که ۴۸ ساعت کار مداوم انجام دادند تا دستاوردهای خود را به‌صورت استاندارد در این رویداد ارائه کنند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، او با اشاره به کیفیت بالای این رویداد افزود: این جشنواره سطح پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای را افزایش داده است و ما اکنون می‌توانیم با اتکا به این عزیزان مدعی باشیم که جزو کشورهای درجه یک در این حوزه هستیم. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های جامع در بنیادملی بازی‌های رایانه‌ای خبر داد و گفت: با احتساب این مسأله که بازی و پویانمایی بالاترین میزان مصرف فرهنگی در بین جوانان را داراست برنامه‌های حمایتی را تعریف کردیم. اسماعیلی با اشاره به انیمیشن سفیر عشق که در این بازدید بخش‌هایی از آن پخش شد، گفت: تصاویر کاملاً این فضا را تداعی می‌کند که با تکنیک بسیار بالا تولید شده است و می‌توان گفت یکی از کارهای فوق‌العاده‌ انجام گرفته است و امیدواریم بعد از رونمایی و ارائه عمومی، شاهد ایجاد فضاهایی به نفع جریان‌های انقلابی و مؤمن کشور باشیم.
شجره‌ طیبه
اسماعیلی در دیدار با اعضای هیأت امنای هیأت رزمندگان اسلام، این مجموعه را شجره‌ای طیبه توصیف کرد و گفت: عملکرد این هیأت در سال‌های فعالیت خود بسیار چشمگیر بوده به نحوی که در استان‌های کشور شاهد شور و علاقه برای برگزاری مراسم‌ هستیم، ویژگی مهم این هیأت آن است که همرزمان شهدا و پیروان عملی رهبر معظم انقلاب هستند. او ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت انقلابی و مردمی وظیفه خود می‌داند از تشکل‌های دینی، انقلابی و مردمی حمایت کند، از این‌رو هر آنچه در توان ما باشد برای کمک به این تشکل‌ها باید انجام دهیم.او یادآور شد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این وزارتخانه توجه‌ جدی به حوزه‌های انسجام آفرین اجتماعی نظیر مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه است. رهبر معظم انقلاب امامزادگان را قطب‌های فرهنگی و امام راحل نیز مساجد را سنگر قلمداد کردند. البته سال‌های بعد از جنگ‌ تحمیلی حرکت‌هایی صورت گرفت تا مساجد و هیأت‌ها را خلوت کنند و فضاهای دیگری را به وجود آورند که اتفاقات ناخوشایندی را در سبک زندگی رقم‌ زد. او سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یک بسیجی دانست که قهرمان جهان شد و گفت: حاج قاسم سلیمانی در گمنامی به سر می‌برد و کسانی که مشتاق فعالیت‌های نظامی هم بودند، کمتر با نام این مرد بزرگ آشنا بودند و خداوند این نام بزرگ را برای همه هویدا کرد و سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود، شهادت رسید. تشییع ده‌ها میلیونی حاج قاسم سلیمانی همه دنیا را به حیرت آورد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7783/19/592763/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها