دیگه چه خبر؟


عضو شورای شهر کرج به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت شد

   خبر اول اینکه،   روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز در اطلاعیه‌ای از بازداشت یک عضو شورای شهر کرج خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: یکی از اعضای شورای شهر کرج به همراه شخص دیگری که خارج از مجموعه شهرداری بوده به اتهام «تحصیل مال از طریق نامشروع» و «ادعای اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی» با دستور مقام قضایی از سوی اداره کل اطلاعات استان البرز بازداشت شدند. این اطلاعیه تصریح کرده است که پرونده در جریان تحقیقات مقدماتی قرار دارد و متهمان نیز با صدور قرار تأمین کیفری جهت تکمیل تحقیقات بازداشت هستند.

 کدام شخصیت‌ها از فیلم «منصور» حذف شدند؟

  خبر دیگر اینکه، تهیه‌کننده فیلم منصور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس پیرامون حذف برخی کاراکترهای شخصیت‌های سیاسی این فیلم گفت: در فیلم منصور بعضی از شخصیت‌هایی که در فیلم تقابل‌هایی با شهید ستاری دارند، مانند «مهندس لقمان» و «مهندس حشمت زاده» که به مهندس ترکان و مهندس نعمت زاده اشاره دارد، برگرفته از اتفاقات و شخصیت‌های واقعی هستند.  ولی چون حدس می‌زدیم که این سکانس‌ها هم به سرنوشت سکانس‌های حذف شده دیگرمان دچار شود، تصمیم گرفتیم این شخصیت‌ها با اسم و گریم دیگری در فیلم حضور داشته باشند.

استاندار تهران: بدون اغماض با انتصابات فامیلی فرمانداران و شهرداران برخورد می‌کنم

  دست آخر اینکه، ایسنا به نقل از مهندس محســــن منصــــوری استــانـــــدار تهــــــران نوشت: فرمانداران و شهرداران از انتصابات فامیلی بشدت اجتناب کنند، آن مدیری که دست به انتصاب فامیلی بزند دیگر غم مردم را نمی‌خورد و شخصاً بدون اغماض با این موارد برخورد می‌کنم، چراکه معتقدم این قبیل انتصاب‌ها مردم را از دولت دلسرد می‌کند.
منصوری همچنین تأکید کرده است یکی از مسائلی که با جدیت پیگیری می‌کنم انتصاب‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها بدون هماهنگی با فرمانداران است و قطعاً اجازه نمی‌دهم که مدیری بدون هماهنگی فرماندار در شهرستان نصب شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7786/3/593079/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها