اخبار


بحرین در منامه مقابل بسکتبال ایران 100 تایی شد

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی از پنجره نخست انتخابی جام جهانی دوشنبه شب در استادیوم خلیفه بحرین مقابل این تیم قرار گرفت. حدود ۵۰۰ تماشاگر بحرینی در سالن برگزاری مسابقه حضور داشتند و با تجهیزات کامل از جمله بلندگو و شیپور به تشویق تیم خود پرداختند. در این بازی مصطفی هاشمی از ترکیب سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی و محمد حسن‌زاده بهره برد و در نهایت ۱۰۰ - ۶۴ به پیروزی رسید. بهنام یخچالی با کسب ۲۲ امتیاز عنوان پرامتیازترین بازیکن میدان را از آن خود کرد. مهدی کامرانی، کاپیتان تیم ملی در پایان بازی گفت:«با یک بازی برتر و هوشمندانه حریف را شکست دادیم. بحرین حساب ویژه‌ای روی حضور تماشاگرانش باز کرده بود و می‌خواست ما را در زمین خودش غافلگیر کند اما خوشبختانه بچه‌ها از همان ابتدا بازی را مدیریت کردند. بحرین فاصله زیادی با بسکتبال ایران دارد و کار اصلی ما در مرحله بعد مسابقات شروع می‌شود.» گفتنی است ایران جمعه در گام اول و در بازی رفت، بحرین را 82-66 شکست داد. تیم ملی در پنجره دوم مسابقات اوایل اسفند با تیم‌های قزاقستان و سوریه دیدار خواهد کرد. با تصمیم فدراسیون جهانی بسکتبال و در راستای توسعه بیشتر این رشته، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ برای اولین بار به میزبانی 3 کشور اندونزی، ژاپن و فیلیپین برگزار خواهد شد.

3 بازی پایانی هفته هفتم؛ بدون گل

هفته هفتم لیگ برتر دیروز با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید. شهرخودرو و فجر سپاسی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به تساوی بدون گل رسیدند و دیدار تیم‌های آلومینیوم و ذوب‌آهن هم در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، صفر- صفر مساوی به پایان رسید. شاگردان رسول خطیبی با این تساوی خانگی 13 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر جای استقلال را در رده چهارم جدول گرفتند. در آخرین دیدار هم فولاد و تراکتور در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه هم بدون گل خاتمه یافت.

باشگاه النصر در دادگاه CAS رفوزه شد

پس‌از شکست النصر مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020، این باشگاه رسماً به دادگاه عالی ورزش (CAS) به بهانه استفاده باشگاه ایرانی از بازیکنان جدیدشان پس از محرومیت در نقل‌ وانتقالات شکایت کرد. در حالی که بیش از یک سال از این ادعای سعودی‌ها می‌گذرد، دیروز سایت باشگاه پرسپولیس اعلام داشت که دادگاه عالی ورزش ادعای النصری‌ها را مردود اعلام کرده است. این در حالی است که النصری‌ها چندین بار مدارک مجزا به دادگاه عالی ورزش ارسال کردند که این مدارک بارها از سوی CAS رد شده بود و حالا باشگاه پرسپولیس از نپذیرفته شدن مدارک جدید باشگاه النصر در دادگاه CAS و رفوزه شدن النصری‌ها دراین دادگاه خبر می‌دهد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7787/14/593157/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها